Tabor:Lw-00714: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "=bd" na "=b/d") |
m (Robot automatycznie zastąpił tekst (-Ostatni typ silnika=b/d +Ostatni typ silnika=Nieznany)) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatnie oznaczenie=Ls40-4572 | |Ostatnie oznaczenie=Ls40-4572 | ||
|Ostatni rozstaw=1435 mm | |Ostatni rozstaw=1435 mm | ||
− | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=Nieznany |
|Ostatnie stacjonowanie=Parowozownia Skierniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Parowozownia Skierniewice | ||
|Właściciel=Polskie Stowarzyszenie Miłośników Kolei | |Właściciel=Polskie Stowarzyszenie Miłośników Kolei |
Wersja z 01:44, 13 kwi 2018
<<< Ls40
Ls40 4572
Stan: sprawna
Rok produkcji
1956
Producent
Fablok
Stan
Sprawna
Rok odstawienia
-
Rok złomowania
-
Aktualne oznaczenie
Ls40-4572
Aktualny rozstaw
1435 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Parowozownia Skierniewice
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Właściciel
Polskie Stowarzyszenie Miłośników Kolei
Stacjonowanie
Grodziskie Zakłady Farmaceutyczne „Polfa” w Grodzisku Maz. | 1956 | - | b/d |
Rozstaw
1435 mm | 1956 | - | - |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła