Tabor:Lw-00717: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "=bd" na "=b/d") |
m (Robot automatycznie zastąpił tekst (-Ostatni typ silnika=b/d +Ostatni typ silnika=Nieznany)) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatnie oznaczenie=Ls75-5095 | |Ostatnie oznaczenie=Ls75-5095 | ||
|Ostatni rozstaw=1435 mm | |Ostatni rozstaw=1435 mm | ||
− | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=Nieznany |
|Ostatnie stacjonowanie=Elewator Czerwonak | |Ostatnie stacjonowanie=Elewator Czerwonak | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Elewator Czerwonak|1960|199X}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Elewator Czerwonak|1960|199X}} |
Wersja z 01:44, 13 kwi 2018
<<< 2Ls75
2Ls75 5095
Stan: złom
Rok produkcji
1960
Producent
Fablok
Stan
Złom
Rok odstawienia
b/d
Rok złomowania
199X
Ostatnie oznaczenie
Ls75-5095
Ostatni rozstaw
1435 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Elewator Czerwonak
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Elewator Czerwonak | 1960 | - | 199X |
Rozstaw
1435 | 1960 | - | 199X |
Oznaczenie
Ls75-5095 | 1960 | - | 199X |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła