Tabor:Lw-00048: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Lw-00048 do Tabor:Lw-00048: Robot pracowicie porzadkuje) |
m (dr red) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | | | + | |Stan=Złom |
|Typ=WLs40 | |Typ=WLs40 | ||
|Numer=217 | |Numer=217 | ||
|Rok produkcji=nieznany | |Rok produkcji=nieznany | ||
− | |||
− | |||
|Rok złomowania=200x | |Rok złomowania=200x | ||
|Ostatnie oznaczenie=nieznane | |Ostatnie oznaczenie=nieznane | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola | |Ostatnie stacjonowanie=Zduńska Wola | ||
− | |||
|Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016) | |Opis=Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016) | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Krobanów|b/d|200x}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Zduńskiej Woli|200x|b/d}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|b/d|200x}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|200x}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|200x}} | ||
− | | | + | |Grafika=Wls40-217.jpg |
− | |||
}} | }} |
Wersja z 14:36, 16 kwi 2018
<<< WLs40
WLs40 217
Stan: złom
Rok produkcji
nieznany
Stan
Złom
Rok złomowania
200x
Ostatnie oznaczenie
nieznane
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Zduńska Wola
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia Krobanów | b/d | - | 200x |
Złomowisko w Zduńskiej Woli | 200x | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | b/d | - | 200x |
Oznaczenie
nieznane | b/d | - | 200x |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)
Galeria
Źródła