TGM40: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: | Linia 1: | ||
Normalnotorowa lokomotywa spalinowa średniej mocy budowana w [[Kambarskie Zakłady Mechaniczne|Kambarskich Zakładach Mechanicznych]]. Powstała jako normalnotorowa adaptacja wąskotorowej lokomotywy serii [[TU7A]]. Do Polski sprowadzono około 20 sztuk, z których kilka do dziś pozostaje w służbie, np. w [[SKPL]] i Steico Czarnków. | Normalnotorowa lokomotywa spalinowa średniej mocy budowana w [[Kambarskie Zakłady Mechaniczne|Kambarskich Zakładach Mechanicznych]]. Powstała jako normalnotorowa adaptacja wąskotorowej lokomotywy serii [[TU7A]]. Do Polski sprowadzono około 20 sztuk, z których kilka do dziś pozostaje w służbie, np. w [[SKPL]] i Steico Czarnków. | ||
+ | |||
+ | == Lista lokomotyw TGM40E w Polsce (niepełna) == | ||
+ | |||
+ | Listę stworzono na podstawie danych zebranych przez Ariela Ciechańskiego. | ||
{{#ask:[[Lw typ fabryczny::TGM40]] | limit = 250 | {{#ask:[[Lw typ fabryczny::TGM40]] | limit = 250 |
Wersja z 08:09, 18 kwi 2018
Normalnotorowa lokomotywa spalinowa średniej mocy budowana w Kambarskich Zakładach Mechanicznych. Powstała jako normalnotorowa adaptacja wąskotorowej lokomotywy serii TU7A. Do Polski sprowadzono około 20 sztuk, z których kilka do dziś pozostaje w służbie, np. w SKPL i Steico Czarnków.
Lista lokomotyw TGM40E w Polsce (niepełna)
Listę stworzono na podstawie danych zebranych przez Ariela Ciechańskiego.
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TGM40/0507 | 1989 | Złom | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0507 | Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego S.A. w Bydgoszczy | |
TGM40/0509 | 1989 | Sprawna | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0509 | SKPL Cargo | |
TGM40/0510 | 1989? | Złom | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0510 | PZZ Warszawa-Białołęka | |
TGM40/0511 | 1989? | Odstawiona | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0511 | Elewator Gołańcz | |
TGM40/0566 | Nieznany | Sprawna | 1520 mm | Nieznany | TGM40-0566 | Terminal przeładunkowy Torrems w Szczebrzeszynie | Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR |
TGM40/0586 | b/d | Sprawna | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0586 | SKPL Cargo | |
TGM40/0587 | b/d | Złom | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0587 | Cybinka | |
TGM40/0588 | b/d | Złom | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0588 | Huta Zabrze | |
TGM40/0589 | b/d | Złom | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0589 | Huta Zabrze | |
TGM40/0590 | b/d | Odstawiona | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0590 | Zakłady Płyt Wiórwych „Ekopłyty” w Czarnkowie | Lokomotywa ma pomarańczowo-czarne barwy. |
TGM40/0713 | b/d | Sprawna | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0713 | Cefra Dobre Miasto | |
TGM40/0714 | b/d | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0714 | Elewarr Lubycza Królewska | |
TGM40/0715 | b/d | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0715 | ORLEN Bolesławiec | |
TGM40/0716 | b/d | Sprawna | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0716 | SKPL Cargo | |
TGM40/0717 | b/d | Złom | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0717 | Orlen Gdańsk Wiślany | |
TGM40/0718 | b/d | Sprawna | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0718 | SKPL Cargo | |
TGM40/0719 | b/d | Sprawna | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0719 | PKN Orlen - Terminal paliw w Sokółce | |
TGM40/0757 | b/d | Sprawna | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0757 | "Elewarr Sp. z o. o." - elewator Proboszczewice | |
TGM40/0759 | b/d | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | TGM40-0759 | Kopalnia Piasku Osiecznica |