Tabor:Lw-00123: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(początek) |
m |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|1_rozstaw_fabryczny = 785 mm | |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm | ||
|2_rozstaw = 750 mm | |2_rozstaw = 750 mm | ||
− | |2_rozstaw_rok = | + | |2_rozstaw_rok = 2003/4 (?) |
|3_rozstaw = | |3_rozstaw = | ||
|3_rozstaw_rok = | |3_rozstaw_rok = | ||
Linia 26: | Linia 26: | ||
|3_okres_stacjonowania = 1994-2002 | |3_okres_stacjonowania = 1994-2002 | ||
|4_stacjonowanie = Weisseritztalbahn | |4_stacjonowanie = Weisseritztalbahn | ||
− | |4_okres_stacjonowania = od | + | |4_okres_stacjonowania = od 2004<ref>http://rail.phototrans.eu/15,12685,176.html</ref> |
|5_stacjonowanie = | |5_stacjonowanie = | ||
|5_okres_stacjonowania = | |5_okres_stacjonowania = | ||
Linia 42: | Linia 42: | ||
|1_rok = 1969-2002 | |1_rok = 1969-2002 | ||
|2_oznaczenie = L45H-358 | |2_oznaczenie = L45H-358 | ||
− | |2_rok = od | + | |2_rok = od 2004<ref>http://rail.phototrans.eu/15,12685,176.html</ref> |
|3_oznaczenie = | |3_oznaczenie = | ||
|3_rok = | |3_rok = | ||
Linia 64: | Linia 64: | ||
== Źródła == | == Źródła == | ||
*http://tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50249&foto=833#opzdj | *http://tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50249&foto=833#opzdj | ||
+ | |||
+ | <references> |
Wersja z 19:44, 2 lut 2012
L45H 20850 | |
Rok produkcji | 1969 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | L45H-358 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Weisseritztalbahn (Niemcy) |
Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1969 |
750 mm | 2003/4 (?)
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Rudy | 1970-1990 |
Bytom Karb Wąsk. | 1990-1994 |
Rudy | 1994-2002 |
Weisseritztalbahn | od 2004[1]
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-358 | 1969-2002 |
L45H-358 | od 2004[2]
|
' |
Źródła
<references>