Pojazd pomocniczy: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(test) |
(test) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Pojazd pomocniczy''' - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami<ref>§531 - ''Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET)'', Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956</ref>. | '''Pojazd pomocniczy''' - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami<ref>§531 - ''Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET)'', Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956</ref>. | ||
− | Treść testowa. | + | Treść testowa. Dodatkowa treść testowa |
{{Przypisy}} | {{Przypisy}} | ||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] |
Wersja z 22:21, 11 lut 2012
Pojazd pomocniczy - każdy pojazd przystosowany do jazdy po torze kolejowym wykorzystywany do celów służbowych (prac utrzymaniowych, usuwania skutków awarii itd.) o masie poniżej 750 kg oraz pojazd cięższy posiadający urządzenia umożliwiające szybkie usunięcie go z toru. Pojazdów takich nie wolno sprzęgać ze sobą ani z pociągami[1].
Treść testowa. Dodatkowa treść testowa
Przypisy
- ↑ §531 - Przepisy Eksploatacji Technicznej Kolei (PET), Wydawnictwa Komunikacyjne, Warszawa 1956