Tabor:Lw-01120: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs40 |Numer=1121 |Rok produkcji=1960 |Rok złomowania=2004 |Ostatnie oz...")
 
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Murzynowo
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Murzynowo
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Murzynowo|1960|2004}}
+
|Uwagi=Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie
 +
|Opis=Sprawna w 2001 roku<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Muszkowo|1960}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia Murzynowo}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|2004}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|2004}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|do roku złomowania}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1960|do roku złomowania}}
 
}}
 
}}

Wersja z 11:01, 16 maj 2018


<<< WLs40

WLs40 1121

Stan: złom

Rok produkcji

1960

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom

Rok złomowania

2004

Ostatnie oznaczenie

brak

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia Murzynowo

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia Muszkowo 1960 - b/d
Cegielnia Murzynowo b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1960 - do roku złomowania

Oznaczenie

brak b/d - 2004

Dodatkowe informacje

Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie

Szczegółowy opis i uwagi

Sprawna w 2001 roku[1]

Galeria

Źródła

  1. Marek Malczewski: Cegielnia Murzynowo, "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20