Tabor:Lw-01207: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatnie stacjonowanie=Międzyrzecz
 
|Ostatnie stacjonowanie=Międzyrzecz
 +
|Uwagi=Istniała jako reklama w Międzyrzeczu
 
|Opis=W 2001 istniała jako reklama przed siedzibą firmy Budinstal w Międzyrzeczu, z tabliczką firmową lokomotywy 936/1959<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>
 
|Opis=W 2001 istniała jako reklama przed siedzibą firmy Budinstal w Międzyrzeczu, z tabliczką firmową lokomotywy 936/1959<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Murzynowo(?)}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Murzynowo(?)}}

Wersja z 11:20, 16 maj 2018


<<< WLs50

WLs50 2296

Stan: nieznany

Rok produkcji

197x


Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Międzyrzecz

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Cegielnia Murzynowo(?) b/d - b/d

Rozstaw

b/d b/d - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Istniała jako reklama w Międzyrzeczu

Szczegółowy opis i uwagi

W 2001 istniała jako reklama przed siedzibą firmy Budinstal w Międzyrzeczu, z tabliczką firmową lokomotywy 936/1959[1]

Galeria

Źródła

  1. Marek Malczewski: Cegielnia Murzynowo, "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20