Użytkownik:Bohun/Forst Hilti (przystanek kolejowy): Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(→eu47) |
|||
Linia 63: | Linia 63: | ||
|masa_służbowa = 114,6 t | |masa_służbowa = 114,6 t | ||
|długość_ze_zderzakami = 17240 mm | |długość_ze_zderzakami = 17240 mm | ||
− | |szerokość = | + | |szerokość = 3150 mm |
− | |wysokość = | + | |wysokość = 4635 mm |
− | |rozstaw_osi_skrajnych = | + | |rozstaw_osi_skrajnych = b/d |
− | |średnica_kół = | + | |średnica_kół = 1050 mm |
− | |rozstaw_szyn = 1435 mm | + | |rozstaw_szyn = 1435 mm, 1520 mm, 1524 mm |
− | |zapas_paliwa = | + | |zapas_paliwa = 6000 l |
− | |typ_silnika = | + | |typ_silnika = K6S310DR V=163 L |
− | |moc_znamionowa = | + | |moc_znamionowa = 1350 KM |
− | |siła_pociągowa = | + | |siła_pociągowa = 280 kN (28000 kG) |
− | |rodzaj_przekładni = | + | |rodzaj_przekładni = elektryczna |
− | |prędkość_konstrukcyjna = | + | |prędkość_konstrukcyjna = 90 km/h |
− | |nacisk_osi = | + | |nacisk_osi = b/d |
− | |system_hamulca = | + | |system_hamulca = |
− | |system_ogrzewania = | + | |system_ogrzewania = brak |
− | |sterowanie_wielokrotne = | + | |sterowanie_wielokrotne = tak |
− | |uwagi = | + | |uwagi = Lokomotywa jest nazywana Čmelák (trzmiel). |
|grafika = [[Plik:SM04-002 Chabówka 2 (Nemo5576).jpg|290px]] | |grafika = [[Plik:SM04-002 Chabówka 2 (Nemo5576).jpg|290px]] | ||
|opis_zdjęcia = 409Da (SM04-002) w [[Skansen w Chabówce|Skansenie w Chabówce]] | |opis_zdjęcia = 409Da (SM04-002) w [[Skansen w Chabówce|Skansenie w Chabówce]] | ||
}} | }} |
Wersja z 13:11, 10 lip 2018
Forst Hilti - przystanek kolejowy w Liechtensteinie położony w lesie obok miasta Schaan. W pobliżu znajduje się firma Hilti Corporation. Jest jednym z czterech przystanków kolejowych w tym kraju.
Dane stacji
|Współrzędne - 47 ° 10'52 "N 9 ° 31'16" E / 47,1812 9,5210 N ° ° E
|Przewoźnik - ÖBB
|Linia kolejowa - Feldkirch-Buchs
|Perony - jeden
|Wiata peronowa - tak
|Budynek dworcowy - nie
|Inna zabudowa - nie
|Linia zelektryfikowana - tak
|Liczba torów - 1
Słonawy (przystanek kolejowy)-zlikwidowany przystanek kolejowy położony na linii kolejowej nr 381 w województwie wielkopolskim, Powiat obornicki, Gmina Oborniki. Został otwarty w 1910r., a zlikwidowany w 2009r. Przystanek posiadał rampę przeładunkową, budynek dworcowy i bocznice.
Model | Nr fabryczny | Rok produkcji | Szerokość toru | Stan | Obecne miejsce stacjonowania | Prędkość maksymalna | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
RL1 | 4160 | 1930 | 600mm | Sprawny | MPWiK - Zakład Uzdatniania Wody Kraków Bielany | b/d |
eu47
S200 | |
409Da (SM04-002) w Skansenie w Chabówce | |
Przewoźnik | przewoźnicy prywatni, przemysł, DB Schenker Rail Polska, SZD, ČSD i przewoźnicy z Iraku, Syrii, Indii oraz Albanii |
Oznaczenie przewoźnika | S200, T669.05, T669.51, T770, ЧMЭ3, DES 3101, seria 1000, LDE1500 |
Producent | ČKD |
Lata budowy | 1963-1991 |
Układ osi | Co'Co' |
Rozstaw szyn | 1435 mm, 1520 mm, 1524 mm |
Masa służbowa | 114,6 t |
Nacisk osi na szyny | b/d |
Rozstaw osi skrajnych | b/d |
Średnica kół | 1050 mm |
Długość ze zderzakami | 17240 mm |
Szerokość | 3150 mm |
Wysokość | 4635 mm |
Prędkość konstrukcyjna | 90 km/h |
Maksymalna siła pociągowa | 280 kN (28000 kG) |
Typ silnika spalinowego | K6S310DR V=163 L |
Moc znamionowa | 1350 KM |
Zapas paliwa | 6000 l |
Rodzaj przekładni | elektryczna |
Sterowanie wielokrotne | tak |
System ogrzewania | brak |
Lokomotywa jest nazywana Čmelák (trzmiel). |