D10: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lokomotywa spalinowa infobox |typ_lokomotywy = D10 |przewoźnik = Zillertalbahn |oznaczenie_przewoźnika = D10 |producent = ...") |
|||
| Linia 24: | Linia 24: | ||
|sterowanie_wielokrotne = jest | |sterowanie_wielokrotne = jest | ||
|uwagi = | |uwagi = | ||
| − | |grafika = | + | |grafika = [[Plik:Zillertalbahn 1.JPG|300px]] |
| − | |opis_zdjęcia = | + | |opis_zdjęcia = Lokomotywa D10 z pociągiem osobowym na stacji Mayrhofen. |
}} | }} | ||
Wersja z 17:14, 22 lis 2018
| D10 | |
| Lokomotywa D10 z pociągiem osobowym na stacji Mayrhofen. | |
| Przewoźnik | Zillertalbahn |
| Oznaczenie przewoźnika | D10 |
| Producent | DURO DAKOVIC |
| Lata budowy | 1970 |
| Układ osi | Bo'Bo' |
| Rozstaw szyn | 760 mm |
| Masa służbowa | 32 t |
| Nacisk osi na szyny | 8 t |
| Rozstaw osi skrajnych | 2200 mm |
| Średnica kół | 835 mm |
| Długość ze zderzakami | 12050 mm |
| Szerokość | 2500 mm |
| Wysokość | 3520 mm |
| Prędkość konstrukcyjna | 60 km/h |
| Maksymalna siła pociągowa | 98,0 kN (9800 kG) |
| Typ silnika spalinowego | Jenbacher Werke 600 |
| Moc znamionowa | 600 KM |
| Zapas paliwa | b/d |
| Rodzaj przekładni | T 26 WG/s |
| System hamulca | b/d |
| Sterowanie wielokrotne | jest |
| System ogrzewania | b/d |