Tabor:Lw-00297: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr meryt) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Wola H12A | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe | |Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe | ||
+ | |Użytkownik=Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o. | ||
|Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa | |Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa | ||
|Uwagi=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych. | |Uwagi=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych. |
Wersja z 21:14, 13 cze 2019
<<< L45H
L45H 25017
Stan: sprawna
Rok produkcji
1985
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-478
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Gryfice Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Gryficka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o.
Stacjonowanie
Gryfice Wąskotorowe | 1985 | - | 1985 |
Białogard Wąskotorowy | 1985 | - | 1988 |
Gryfice Wąskotorowe | 1988 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1985 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-478 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.
Szczegółowy opis i uwagi