Tabor:Lw-01683: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu)
 
m (dr meryt)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Witaszyce
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Witaszyce
|Uwagi=* Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 5/1998 (Biblioteka:A-02685) lokomotywa o tym samym numerze fabrycznym i roku budowy pracowała na Kopalni Węgla Kamiennego Mysłowice Wesoła
+
|Uwagi=* Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 (Biblioteka:A-02685) lokomotywa o tym samym numerze fabrycznym i roku budowy pracowała na Kopalni Węgla Kamiennego Mysłowice Wesoła
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Witaszyce|b/d|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Witaszyce|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1990|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1990|b/d}}
 
}}
 
}}

Wersja z 02:02, 21 lip 2019


<<< WLs501M

WLs501M 005

Stan: nieznany

Rok produkcji

1990

Producent

nieznany

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia Witaszyce

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Cegielnia Witaszyce b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1990 - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

  • Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 (Biblioteka:A-02685) lokomotywa o tym samym numerze fabrycznym i roku budowy pracowała na Kopalni Węgla Kamiennego Mysłowice Wesoła

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła