Tabor:Lw-01683: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu) |
m (dr meryt) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Witaszyce | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Witaszyce | ||
− | |Uwagi=* Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr | + | |Uwagi=* Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 (Biblioteka:A-02685) lokomotywa o tym samym numerze fabrycznym i roku budowy pracowała na Kopalni Węgla Kamiennego Mysłowice Wesoła |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Witaszyce|b/d|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Witaszyce|b/d|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1990|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1990|b/d}} | ||
}} | }} |
Wersja z 02:02, 21 lip 2019
<<< WLs501M
WLs501M 005
Stan: nieznany
Rok produkcji
1990
Producent
nieznany
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia Witaszyce
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia Witaszyce | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1990 | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
- Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 (Biblioteka:A-02685) lokomotywa o tym samym numerze fabrycznym i roku budowy pracowała na Kopalni Węgla Kamiennego Mysłowice Wesoła
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła