Tabor:Lw-01116: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(uzupełnienie, źródła) |
m (uzupełnienie) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Użytkownik=Cegielnia Nietążkowo | |Użytkownik=Cegielnia Nietążkowo | ||
|Właściciel=Cegielnia Nietążkowo | |Właściciel=Cegielnia Nietążkowo | ||
− | |Opis=* Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 wrak lokomotywy o tym numerze znajdował się na terenie Cegielni Witaszyce<ref>Marek Malczewski: ''Wąskotorowe kolejki cegielniane'', "Świat Kolei" nr 4/1998 ss. 30-31</ref> | + | |Opis=* Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 wrak lokomotywy o tym numerze znajdował się na terenie Cegielni Witaszyce, a rok jej budowy to 1956<ref>Marek Malczewski: ''Wąskotorowe kolejki cegielniane'', "Świat Kolei" nr 4/1998 ss. 30-31</ref> |
* W 2001 roku nie istniała w cegielni; jej tabliczkę znamionową umieszczono na lokomotywie [[Tabor:Lw-01212|WLs50 2032]]<ref>Marek Malczewski: ''Kolej piaskowa'', "Świat Kolei" nr 8/2001, s.6</ref> | * W 2001 roku nie istniała w cegielni; jej tabliczkę znamionową umieszczono na lokomotywie [[Tabor:Lw-01212|WLs50 2032]]<ref>Marek Malczewski: ''Kolej piaskowa'', "Świat Kolei" nr 8/2001, s.6</ref> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Nietążkowo|1957|Obecnie}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Nietążkowo|1957|Obecnie}} |
Wersja z 02:11, 21 lip 2019
<<< WLs40
WLs40 586
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1957
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia Nietążkowo
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S64L
Użytkownik
Cegielnia Nietążkowo
Właściciel
Cegielnia Nietążkowo
Stacjonowanie
Cegielnia Nietążkowo | 1957 | - | Obecnie |
Rozstaw
600 mm | 1957 | - | Obecnie |
Oznaczenie
Brak | b/d | - | obecnie |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 wrak lokomotywy o tym numerze znajdował się na terenie Cegielni Witaszyce, a rok jej budowy to 1956[1]
- W 2001 roku nie istniała w cegielni; jej tabliczkę znamionową umieszczono na lokomotywie WLs50 2032[2]