Tabor:Lw-01228: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-01228 na Tabor:Lw-01228, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
m (uwagi) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia " | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Gołkowice |
+ | |Opis=Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 numer rzeczywisty numer fabryczny jest niepewny - możliwe, że była to lokomotywa nr 301/1956<ref>Marek Malczewski: ''Cegielniane kolejki wąskotorowe'', "Swiat Kolei" nr 4/1998, ss. 30-31, [[Biblioteka:A-02685]]</ref> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Gołkowice" k. Kluczborka|1954|1998}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Gołkowice" k. Kluczborka|1954|1998}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|1998}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|1998}} | ||
}} | }} |
Wersja z 02:29, 21 lip 2019
<<< WLs40
WLs40 215
Stan: złom
Rok produkcji
1954
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Rok złomowania
13.05.1998r.
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia Gołkowice
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Cegielnia "Gołkowice" k. Kluczborka | 1954 | - | 1998 |
Rozstaw
600 mm | 1954 | - | 1998 |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 numer rzeczywisty numer fabryczny jest niepewny - możliwe, że była to lokomotywa nr 301/1956[1]
Galeria
Źródła
- ↑ Marek Malczewski: Cegielniane kolejki wąskotorowe, "Swiat Kolei" nr 4/1998, ss. 30-31, Biblioteka:A-02685