Tabor:Lw-01228: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (uwagi) |
m (dr red) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Gołkowice | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Gołkowice | ||
|Opis=Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 numer rzeczywisty numer fabryczny jest niepewny - możliwe, że była to lokomotywa nr 301/1956<ref>Marek Malczewski: ''Cegielniane kolejki wąskotorowe'', "Swiat Kolei" nr 4/1998, ss. 30-31, [[Biblioteka:A-02685]]</ref> | |Opis=Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 numer rzeczywisty numer fabryczny jest niepewny - możliwe, że była to lokomotywa nr 301/1956<ref>Marek Malczewski: ''Cegielniane kolejki wąskotorowe'', "Swiat Kolei" nr 4/1998, ss. 30-31, [[Biblioteka:A-02685]]</ref> | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Gołkowice|1954|1998}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|1998}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1954|1998}} | ||
}} | }} |
Wersja z 02:30, 21 lip 2019
<<< WLs40
WLs40 215
Stan: złom
Rok produkcji
1954
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Rok złomowania
13.05.1998r.
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia Gołkowice
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Cegielnia Gołkowice | 1954 | - | 1998 |
Rozstaw
600 mm | 1954 | - | 1998 |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Wg artykułu opublikowanego w "Świecie Kolei" nr 4/1998 numer rzeczywisty numer fabryczny jest niepewny - możliwe, że była to lokomotywa nr 301/1956[1]
Galeria
Źródła
- ↑ Marek Malczewski: Cegielniane kolejki wąskotorowe, "Swiat Kolei" nr 4/1998, ss. 30-31, Biblioteka:A-02685