Tabor:Lw-00559: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(opis) |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
|Ostatnie oznaczenie=LP-Lyd2-06 | |Ostatnie oznaczenie=LP-Lyd2-06 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
− | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A |
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan | |Ostatnie stacjonowanie=Majdan | ||
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | |Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej |
Wersja z 20:26, 4 sie 2019
<<< L30H
L30H 24049
Stan: sprawna
Rok produkcji
1980
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
LP-Lyd2-06
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Majdan
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Bieszczadzka Kolej Leśna
Użytkownik
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Właściciel
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna
Stacjonowanie
Majdan | 1980 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
LP-Lyd2-06 | 1980 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.
Szczegółowy opis i uwagi
Malowanie czerwone. Pierwotnie pomarańczowy pasek. Następnie biały pasek tworzy płytkie "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone (sprzęg na czerwonym trójkącie).
- Przynajmniej do 2012 sprzęg na białym trójkącie i brak emblematu BKL na tylnej ścianie.