Tabor:Lw-00623: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Kilka zmian wprowadzonych przez TKW) |
m (dr red) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Użytkownik=Towarzystwo Kolei Wąskotorowych | |Użytkownik=Towarzystwo Kolei Wąskotorowych | ||
|Właściciel=Urząd Miasta i Gminy Krośniewice | |Właściciel=Urząd Miasta i Gminy Krośniewice | ||
− | |Kolej=Krośniewicka Kolej | + | |Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa |
|Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.<br/> | |Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.<br/> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}} |
Aktualna wersja na dzień 23:56, 21 sie 2019
<<< A20D-P
A20D-P ?(224)
Stan: sprawna
Rok produkcji
1986
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
MBxd2-224
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Krośniewicka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Towarzystwo Kolei Wąskotorowych
Właściciel
Urząd Miasta i Gminy Krośniewice
Stacjonowanie
Krośniewice | 1986 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-224 | 1986 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.
Galeria
Źródła