Tabor:Lw-02212: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu) |
(dr tech) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cementownia Warszawa | |Ostatnie stacjonowanie=Cementownia Warszawa | ||
− | |Opis= | + | |Opis= |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementownia Warszawa|b/d|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementownia Warszawa|b/d|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|401Da-103|1973|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|401Da-103|1973|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1973|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1973|b/d}} | ||
}} | }} | ||
+ | * [[Biblioteka:A-04679]] |
Aktualna wersja na dzień 23:39, 21 lis 2019
<<< 401Da
401Da 8684
Stan: nieznany
Rok produkcji
1973
Producent
Fablok
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
401Da-103
Aktualny rozstaw
1435 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cementownia Warszawa
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cementownia Warszawa | b/d | - | b/d |
Rozstaw
1435 mm | 1973 | - | b/d |
Oznaczenie
401Da-103 | 1973 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła