Tabor:Lw-01155: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr red) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S-322 | |Ostatni typ silnika=S-322 | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Gołkowice | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Gołkowice" |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Gołkowice|b/d|1994}} | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Gołkowice"|b/d|1994}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|1994}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|1994}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|1993}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|1993}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 18:38, 22 lut 2020
<<< GLs30
GLs30 numer nieznany
Stan: złom
Rok produkcji
b/d
Producent
ZREMB Gliwice
Stan
Złom
Rok złomowania
1994
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia "Gołkowice"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S-322
Stacjonowanie
Cegielnia "Gołkowice" | b/d | - | 1994 |
Rozstaw
600 mm | b/d | - | 1993 |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | 1994 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła