Oznaczenia przemysłowe taboru: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Wuelesy sto osiemdziesiąte nie majo cztero cyfrowych nr seryjnych......) |
|||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Lokomotywom spalinowym w przemyśle nadawano najczęściej oznaczenia typem fabrycznym konstrukcji, do którego dodawano numer zakładowy lub numer fabryczny pojazdu, na przykład: | Lokomotywom spalinowym w przemyśle nadawano najczęściej oznaczenia typem fabrycznym konstrukcji, do którego dodawano numer zakładowy lub numer fabryczny pojazdu, na przykład: | ||
− | + | === WLs180 === | |
* '''W''' - Wąskotorowa | * '''W''' - Wąskotorowa | ||
Linia 8: | Linia 8: | ||
* '''s''' - spalinowa (z silnikiem spalinowym) o mocy | * '''s''' - spalinowa (z silnikiem spalinowym) o mocy | ||
* '''180''' - 180 [[KM]] | * '''180''' - 180 [[KM]] | ||
− | + | ||
Oznaczenie to nosiły przemysłowe lokomotywom typu [[WLs180]] lub 803D (ten sam typ konstrukcji). | Oznaczenie to nosiły przemysłowe lokomotywom typu [[WLs180]] lub 803D (ten sam typ konstrukcji). |
Wersja z 23:30, 11 mar 2013
Lokomotywy spalinowe
Lokomotywom spalinowym w przemyśle nadawano najczęściej oznaczenia typem fabrycznym konstrukcji, do którego dodawano numer zakładowy lub numer fabryczny pojazdu, na przykład:
WLs180
- W - Wąskotorowa
- L - Lokomotywa
- s - spalinowa (z silnikiem spalinowym) o mocy
- 180 - 180 KM
Oznaczenie to nosiły przemysłowe lokomotywom typu WLs180 lub 803D (ten sam typ konstrukcji).