Tabor:Lw-00657: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
|Typ=WLs75 | |Typ=WLs75 | ||
|Numer=66 | |Numer=66 | ||
|Rok produkcji=1971 | |Rok produkcji=1971 | ||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=nieznane | |Ostatnie oznaczenie=nieznane | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy | |Ostatnie stacjonowanie=Rudy | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | ||
− | |Opis=W źródłach istnieją rozbieżności co do miejsca, z którego lokomotywa przybyła do Warsztatów Naprawczych GKW w Bytomiu - Rozbarku. Wg. jednego - z Huty | + | |Opis=W źródłach istnieją rozbieżności co do miejsca, z którego lokomotywa przybyła do Warsztatów Naprawczych GKW w Bytomiu - Rozbarku. Wg. jednego - z Huty Baildon, gdzie nosiła nr zakładowy 5, wg. innego - z cegielni w Rudzie Śląskiej. UWAGA: Proszę o podanie źródeł. Ta lokomotywa została kupiona od syndyka w czasie, gdy cegielnia w Rudzie już nie funkcjonowała i o ile pamiętam trafiła bezpośrednio z huty na Rozbark. WLs75 używana w cegielni w latach '80 była inną maszyną, prawdopodobnie składakiem z dwóch maszyn. (M.Sz) |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia w Rudzie Śląskiej|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|b/d|2012}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2012|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|5|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1971|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1971|nadal}} | ||
− | |||
− | |||
}} | }} |
Wersja z 21:12, 8 mar 2021
<<< WLs75
WLs75 66
Stan: sprawna
Rok produkcji
1971
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
nieznane
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Stacjonowanie
Huta Baildon | b/d | - | b/d |
Cegielnia w Rudzie Śląskiej | b/d | - | b/d |
Bytom Rozbark | b/d | - | 2012 |
Rudy | 2012 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1971 | - | nadal |
Oznaczenie
5 | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W źródłach istnieją rozbieżności co do miejsca, z którego lokomotywa przybyła do Warsztatów Naprawczych GKW w Bytomiu - Rozbarku. Wg. jednego - z Huty Baildon, gdzie nosiła nr zakładowy 5, wg. innego - z cegielni w Rudzie Śląskiej. UWAGA: Proszę o podanie źródeł. Ta lokomotywa została kupiona od syndyka w czasie, gdy cegielnia w Rudzie już nie funkcjonowała i o ile pamiętam trafiła bezpośrednio z huty na Rozbark. WLs75 używana w cegielni w latach '80 była inną maszyną, prawdopodobnie składakiem z dwóch maszyn. (M.Sz)
Galeria
Źródła