Tabor:Lw-02513: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(uzup.)
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=760 mm
 
|Ostatni rozstaw=760 mm
 
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 B
 
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 B
|Ostatnie stacjonowanie=Vișeu de Sus
+
|Ostatnie stacjonowanie=CFF Vişeu de Sus
 
|Ostatni kraj=Rumunia
 
|Ostatni kraj=Rumunia
 
|Uwagi=Początkowo czerwona, obecnie czarna.
 
|Uwagi=Początkowo czerwona, obecnie czarna.
|Opis=Początkowo czerwona z białym pasem, małe -v- na czole, czerwona ostoja, czołownice w czerwono-białe pasy (2010)<ref>http://www.schmalspuralbum.de/displayimage.php?album=topn&cat=176&pos=7</ref>. Przynajmniej od 2012 czerwona z białym pasem, czarna ostoja i czołownice; od tej pory malowania z głębokim V na czole. Przynajmniej od 2017<ref>https://bimmelbahn-forum.de/forum/index.php?thread/13129-ro-morgens-im-waldbahndepot-von-viseu-de-sus/</ref> do wiosny 2019 czerwona z czarnym pasem, w 2019 sprawna<ref>https://www.youtube.com/watch?v=ETaLyUMni4I</ref>. Od lata 2019 czarna z jasnym pasem. Od 2020 czarna z czerwonym pasem.<br>
+
|Opis=Początkowo czerwona z białym pasem, małe -v- na czole, czerwona ostoja, czołownice w czerwono-białe pasy (2010)<ref>http://www.schmalspuralbum.de/displayimage.php?album=topn&cat=176&pos=7</ref>. Przynajmniej od 2012 czerwona z białym pasem, czarna ostoja i czołownice; od tej pory malowania z głębokim V na czole. Przynajmniej od 2017<ref>https://bimmelbahn-forum.de/forum/index.php?thread/13129-ro-morgens-im-waldbahndepot-von-viseu-de-sus/</ref> do wiosny 2019 czerwona z czarnym pasem<ref>https://www.youtube.com/watch?v=ETaLyUMni4I</ref>. Od lata 2019 przejściowo czarna z jasnym pasem. Od 2020 czarna z czerwonym pasem, sprawna<ref>https://www.flickriver.com/photos/140194460@N04/50262933943/</ref>.<br>
 
Przynajmniej od 2010 stacjonuje na CFF Viseu de Sus<ref>http://www.schmalspuralbum.de/displayimage.php?album=topn&cat=176&pos=7</ref>.
 
Przynajmniej od 2010 stacjonuje na CFF Viseu de Sus<ref>http://www.schmalspuralbum.de/displayimage.php?album=topn&cat=176&pos=7</ref>.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|CFR Targu Mures|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|CFF Vişeu de Sus|przynajmniej 2012|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|CFR Targu Mures|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|CFF Vişeu de Sus|przynajmniej 2012|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|87-0015-5|1969|b/d}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|87-0015-5|1969|nadal}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1969|b/d}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1969|nadal}}
 
|Grafika=Ap190715 eDSC03935 cr.jpg
 
|Grafika=Ap190715 eDSC03935 cr.jpg
 
|Opis grafiki=15. 7. 2019, Vișeu de Sus
 
|Opis grafiki=15. 7. 2019, Vișeu de Sus

Aktualna wersja na dzień 21:19, 24 sie 2021


<<< L45H

L45H 20859

Stan: sprawna

Ap190715 eDSC03935 cr.jpg

15. 7. 2019, Vișeu de Sus

Rok produkcji

1969

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

87-0015-5

Aktualny rozstaw

760 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

CFF Vişeu de Sus

Kraj stacjonowania

Rumunia

Aktualny typ silnika

Maybach MB 836 B

Stacjonowanie

CFR Targu Mures b/d - b/d
CFF Vişeu de Sus przynajmniej 2012 - nadal

Rozstaw

760 mm 1969 - nadal

Oznaczenie

87-0015-5 1969 - nadal

Dodatkowe informacje

Początkowo czerwona, obecnie czarna.

Szczegółowy opis i uwagi

Początkowo czerwona z białym pasem, małe -v- na czole, czerwona ostoja, czołownice w czerwono-białe pasy (2010)[1]. Przynajmniej od 2012 czerwona z białym pasem, czarna ostoja i czołownice; od tej pory malowania z głębokim V na czole. Przynajmniej od 2017[2] do wiosny 2019 czerwona z czarnym pasem[3]. Od lata 2019 przejściowo czarna z jasnym pasem. Od 2020 czarna z czerwonym pasem, sprawna[4].
Przynajmniej od 2010 stacjonuje na CFF Viseu de Sus[5].

Galeria