Tabor:Lw-00573: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(źródło) |
|||
| Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan | |Ostatnie stacjonowanie=Majdan | ||
| + | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | |Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
|Właściciel=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | |Właściciel=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
| Linia 23: | Linia 24: | ||
|Opis grafiki=2014 rok | |Opis grafiki=2014 rok | ||
|Foto1=DSC01915am.JPG | |Foto1=DSC01915am.JPG | ||
| − | |Opis1=2012 | + | |Opis1=05.05.2012 - CWO Lyd2-01 w Cisnej. Pomarańczowy pas, reklama Husqvarny. |
| − | |Foto2=Lyd2-01 Majdan DSC02090.JPG | + | |Foto2=DSC02631am2345.JPG |
| − | | | + | |Opis2=28.01.2012 - CWO Lyd2-01 na stacji w Majdanie. |
| − | | | + | |Foto4=Lyd2-01 Majdan DSC02090.JPG |
| − | | | + | |Opis4=2014 rok, pomarańczowy pas, czarno-białe czołownice |
| − | | | + | |Foto5=File:Lyd2-01 BKL IMGP0810.jpg |
| − | | | + | |Opis5=2014 rok, pomarańczowy pas, poziomy na czole, czarno-białe czołownice |
| + | |Foto8=File:Lyd2-01 DSC03421.JPG | ||
| + | |Opis8=2018 rok, żółty pas, tworzący "V" na czole, czarno-żółte czołownice | ||
}} | }} | ||
* [[Biblioteka:A-04431]] | * [[Biblioteka:A-04431]] | ||
Wersja z 14:49, 8 gru 2021
<<< L30H
L30H 24064
Stan: sprawna
Rok produkcji
1980
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
CWO-Lyd2-01
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Majdan
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Bieszczadzka Kolej Leśna
Użytkownik
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Właściciel
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Stacjonowanie
| Cukrownia Wożuczyn | 1980 | - | 1990 |
| Cukrownia Przeworsk | 1990 | - | 1998 |
| Majdan | 1998 | - | nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
| CWO-Lyd2-01 | 1980 | - | nadal |
| 2 | 1990 | - | 1998 |
Dodatkowe informacje
Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte.
Szczegółowy opis i uwagi
Kolor niebieski.
- W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 2
- Do 2015: pomarańczowy pas, poziomy na ścianie czołowej i tylnej, czołownice w pasy czarno-białe (do 2012 roku dodatkowo reklamy Husqvarny).
- Od 2016: żółty pas z białymi obwódkami, tworzący "V" na ścianie przedniej i tylnej, żółte elementy, czołownice w pasy czarno-żółte.
Galeria
Źródła