Tabor:Lw-01452: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie)
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Złocieniec"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Złocieniec"
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złocieniec"|b/d|b/d}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złocieniec"|b/d|2002}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|2002|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2143|1971|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2143|1971|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|b/d}}
 
}}
 
}}

Wersja z 17:45, 27 sty 2022


<<< WLs50

WLs50 2143

Stan: nieznany

Rok produkcji

1971

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-2143

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Złocieniec"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cegielnia "Złocieniec" b/d - 2002
Białośliwie Wąsk. 2002 - b/d

Rozstaw

600 mm 1971 - b/d

Oznaczenie

WLs50-2143 1971 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła