Tabor:Lw-00007: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(uzupełnienie) |
(aktualizacja, przypis) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Kolej=Kolej Leśna Płociczno | |Kolej=Kolej Leśna Płociczno | ||
− | |Opis=Lokomotywa trafiła do Płociczna zimą 2000/2001 z bliżej nienazwanej cegielni w okolicach Wrocławia<ref>[[Biblioteka:A-05657]]</ref> | + | |Opis=Lokomotywa trafiła do Płociczna zimą 2000/2001 z bliżej nienazwanej cegielni w okolicach Wrocławia<ref>[[Biblioteka:A-05657]]</ref>. W artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" nr 2/2003 autor pisze, że lokomotywa pochodziła z Cegielni "Pogalewo Małe"<ref>[[Biblioteka:A-06836]] oraz, że pochodzace z niej części zostały wykorzystane do uruchomienia lokomotywy WLs50-1847</ref>. |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Pogalewo Małe"|b/d|2001}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Płociczno| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Pogalewo Małe"|b/d|2001}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Płociczno|2001|nadal}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|nadal}} | ||
}} | }} |
Wersja z 15:31, 13 lut 2022
<<< WLs50
WLs50 1053
Stan: sprawna
Rok produkcji
1965
Producent
nieznany
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kolej Leśna Płociczno
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Kolej Leśna Płociczno
Stacjonowanie
Cegielnia "Pogalewo Małe" | b/d | - | 2001 |
Kolej Leśna Płociczno | 2001 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | b/d | - | nadal |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa trafiła do Płociczna zimą 2000/2001 z bliżej nienazwanej cegielni w okolicach Wrocławia[1]. W artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" nr 2/2003 autor pisze, że lokomotywa pochodziła z Cegielni "Pogalewo Małe"[2].
Galeria
Źródła
- ↑ Biblioteka:A-05657
- ↑ Biblioteka:A-06836 oraz, że pochodzace z niej części zostały wykorzystane do uruchomienia lokomotywy WLs50-1847