Dyskusja użytkownika:ZNTK Siemianowice: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 17: Linia 17:
  
 
Kart na Enkolu jest znacznie więcej, ale nie są jeszcze opracowane. Są karty wszystkich bytomskich letniaków oraz klas rumuńskich, 1Aw i pewnie części wagonów towarowych też. Jeśli Cię to interesuje, to poszperaj sobie [[:Kategoria:Karty_wagonowe_GKW|tutaj]], przy czym karty wagonów pasażerskich są na samym końcu, sugeruję przeglądać od tyłu: [https://enkol.pl/index.php?title=Kategoria:Karty_wagonowe_GKW&filefrom=Karta-wag-4201.jpg#mw-category-media]. W zasobie mamy 4382 skany kart - każda karta to dwa skany, czyli jakieś 2191 kart. <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>&#124;</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]</tt>)</span> 20:40, 19 cze 2023 (UTC)
 
Kart na Enkolu jest znacznie więcej, ale nie są jeszcze opracowane. Są karty wszystkich bytomskich letniaków oraz klas rumuńskich, 1Aw i pewnie części wagonów towarowych też. Jeśli Cię to interesuje, to poszperaj sobie [[:Kategoria:Karty_wagonowe_GKW|tutaj]], przy czym karty wagonów pasażerskich są na samym końcu, sugeruję przeglądać od tyłu: [https://enkol.pl/index.php?title=Kategoria:Karty_wagonowe_GKW&filefrom=Karta-wag-4201.jpg#mw-category-media]. W zasobie mamy 4382 skany kart - każda karta to dwa skany, czyli jakieś 2191 kart. <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>&#124;</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]</tt>)</span> 20:40, 19 cze 2023 (UTC)
 +
 +
zgadza się, ale został zmodernizowany i obecnie toalety nie posiada. Dzięki za informacje, napewno poszukam w kartach

Wersja z 20:59, 20 cze 2023

Powitanie

Cześć! Witam serdecznie w gronie edytorów serwisu Enkol! Fajnie, że dołączyłeś! Gdybyś miał jakiekolwiek pytania, problemy, sugestie, to pisz do mnie śmiało na mojej stronie dyskusji albo mailem na kudlok (małpa) gmail (kropka) niemczuk. Edytuj śmiało, ewentualnych błędów i pomyłek sie nie obawiaj - wszystko można poprawić, oprogramowanie jest tak skonstruowane, że, w gruncie rzeczy, nie da się niczgo nieodwracalnie popsuć. No, prawie, hehe. Miłego dnia! Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład) 03:16, 26 sty 2022 (UTC)

Pytanie o przypis

Cześć, dlaczego z metryki Lxd2-373 usunąłeś przypis do źródła informacji o wykolejeniu i jego przyczynie? [1]? Co prawda Enkol to nie Wikipedia i źródła nie są obligatoryje, ale jeśli są, to warto je podać - podnoszą wiarygodność informacji. Miłego wieczoru! Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład) 20:06, 19 cze 2023 (UTC)

Cześć Przepraszam, musiałem omyłkowo ją usunąć. pozdrawiam

Wagon BTxhpi

Elo, czy ten wagon to dawny wagon z klopem? Jeśli tak, to jego oryginalny numer to 316. Był to ostatni letniak zbudowany na Rozbarku. Oto jego oryginalna karta wagonowa:

Karta-wag-4305.jpg
Karta-wag-4306.jpg

Kart na Enkolu jest znacznie więcej, ale nie są jeszcze opracowane. Są karty wszystkich bytomskich letniaków oraz klas rumuńskich, 1Aw i pewnie części wagonów towarowych też. Jeśli Cię to interesuje, to poszperaj sobie tutaj, przy czym karty wagonów pasażerskich są na samym końcu, sugeruję przeglądać od tyłu: [2]. W zasobie mamy 4382 skany kart - każda karta to dwa skany, czyli jakieś 2191 kart. Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład) 20:40, 19 cze 2023 (UTC)

zgadza się, ale został zmodernizowany i obecnie toalety nie posiada. Dzięki za informacje, napewno poszukam w kartach