Archiwum:Dodatek do służbowego rozkładu jazdy GKW (1975): Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu – „Kategoria:Materiały w opracowaniu” na „Kategoria:Teczki do opracowania”) |
(rozbudowa treści) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | '' | + | '''Dodatek do służbowego rozkładu jazdy Górnośląskich Kolei Wąskotorowych z roku 1975''' wydany w roku 1975 przez Zarząd Kolei Dojazdowych w Bytomiu (nakładem DOKP w Katowicach). Opracowanie składa się z kilku części: |
+ | * część I - warunki techniczno - ruchowe linii | ||
+ | * część II - plan zestawienia, obiegu i obsługi składów pociągów pasażerskich | ||
+ | * część IV - plan organizacji i zestawienia pociągów - wykaz stacji zestawiających i otrzymujących grupy relacyjne | ||
+ | * wykaz ładowni i bocznic należących do okręgu poszczególnych stacji dyspozycyjnych | ||
+ | * cyfrowe oznaczenia wagonów osobowych, towarowych i spalinowych | ||
+ | * Wykaz szybkości i obciążeń dla lokomotyw poszczególnych serii | ||
+ | * wykaz ostrzeżeń stałych | ||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | |+ Spis treści | ||
+ | |- | ||
+ | ! Strona !! Zawartość | ||
+ | |- | ||
+ | | Okładka || | ||
+ | |- | ||
+ | | Okładka || | ||
+ | |- | ||
+ | | 1 || Strona tytułowa cz. I dodatku | ||
+ | |- | ||
+ | | 2 || Skorowidz zmian i uzupełnień | ||
+ | |- | ||
+ | | 3 || Schemat sieci GKW | ||
+ | |- | ||
+ | | 4 || Wykaz linii odcinka lub łącznicy objętych dodatkiem część I | ||
+ | |- | ||
+ | | 5 || Tablica 1 - Normy czasu na rozruch pociągu towarowego w zależności od serii lokomotywy | ||
+ | |- | ||
+ | | 6 || Tablica 2 - Wykaz miejsc zagrożonych podczas ulewy lub przyboru wód | ||
+ | |- | ||
+ | | 6 || Tablica 3 - Wykaz odcinków i miejsc niebezpiecznych ze względu na pożar, który może powstać od iskier lokomotyw lub niedopałków z popielnika | ||
+ | |- | ||
+ | | 7 - 8 || Tablica 4 - Wykaz posterunków ruchu, na których jest zabronione lub ograniczone przetaczanie wagonów odrzutem | ||
+ | |- | ||
+ | | 8 || Tablica 5 - Wykaz posterunków zapowiadawczych, na których sygnał zezwalający na semaforze (...) oznacza pozwolenie na wyjazd pociągu | ||
+ | |- | ||
+ | | 9 || Tablica 6 - Wykaz posterunków zapowiadawczych, na których dla poc. towarowych zamiast sygnału "Nakaz jazdy" pozwolenie na odjazd daje upoważniony pracownik | ||
+ | |- | ||
+ | | 9 - 10|| Tablica 7 - Wykaz stacji, na których drużyna konduktorska zgłasza dyżurnemu ruchu wjazd pociągu z końcowym sygnałem | ||
+ | |- | ||
+ | | 10 - 12 || Tablica 8 - Wykaz stacji wyznaczonych do wydawania rozkazów szczególnych drużynom pociągowym | ||
+ | |- | ||
+ | | 12 || Tablica 9 - Wykaz stacji, na których należy dokonywać rewizji technicznej pociągów | ||
+ | |- | ||
+ | | 13 - 14 || Tablica 10 - Pary wagonów z ławami pokrętnymi, załadowane wspólnym ładunkiem i połączone zworami lub samym ładunkiem (...) | ||
+ | |- | ||
+ | | 15 || Tablica 12 - Wykaz największych dozwolonych szybkości lokomotyw przesyłanych luzem operatywnie | ||
+ | |- | ||
+ | | 15 - 17 || Tablica 13 - Wykaz surowych czasów jazdy lokomotyw przesyłanych luzem | ||
+ | |- | ||
+ | | 18 - 20 || Tablica 14 - Wykaz pochyleń miarodajnych w ‰ do obliczania ciężaru hamującego | ||
+ | |- | ||
+ | | 20 - 22|| Tablica 15 - Wykaz procentowych norm do obliczania wymaganego ciężaru hamującego | ||
+ | |- | ||
+ | | 23 || Tablica 16 - Wykaz odcinków, na których zabronione jest stosowanie podwójnej trakcji | ||
+ | |- | ||
+ | | 23 || Tablica 17 - Wykaz odcinków, na których zabronione jest stosowanie lokomotywy popychającej | ||
+ | |- | ||
+ | | 24 - 29|| Tablica 18 - Wykaz odległości między posterunkami następczymi, osłonnymi, bocznicowymi, przystankami osobowymi, ładowniami i bocznicami | ||
+ | |- | ||
+ | | 30 - 31|| Tablica 21 - Wykaz numerów statystycznych odcinków | ||
+ | |- | ||
+ | | 32 || Strona tytułowa cz. II dodatku | ||
+ | |- | ||
+ | | Treść komórki || Treść komórki | ||
+ | |- | ||
+ | | Treść komórki || Treść komórki | ||
+ | |- | ||
+ | | Treść komórki || Treść komórki | ||
+ | |- | ||
+ | | Treść komórki || Treść komórki | ||
+ | |- | ||
+ | | Treść komórki || Treść komórki | ||
+ | |- | ||
+ | | Treść komórki || Treść komórki | ||
+ | |- | ||
+ | | Treść komórki || Treść komórki | ||
+ | |- | ||
+ | | Treść komórki || Treść komórki | ||
+ | |- | ||
+ | | Treść komórki || Treść komórki | ||
+ | |- | ||
+ | | Treść komórki || Treść komórki | ||
+ | |- | ||
+ | | Treść komórki || Treść komórki | ||
+ | |} | ||
+ | |||
<gallery> | <gallery> | ||
− | dod-srjp-gkw-1972-001.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-001.jpg|Okładka strona 1 |
− | dod-srjp-gkw-1972-002.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-002.jpg|Okładka strona 2 |
− | dod-srjp-gkw-1972-003.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-003.jpg|Dodatek cz. I - strona tytułowa |
− | dod-srjp-gkw-1972-004.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-004.jpg|Skorowidz zmian i uzupełnienia |
− | dod-srjp-gkw-1972-005.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-005.jpg|Schemat sieci GKW |
− | dod-srjp-gkw-1972-006.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-006.jpg|Wykaz linii lub łącznic objętych dodatkiem część I |
− | dod-srjp-gkw-1972-007.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-007.jpg|Normy czasu na rozruch pociągu towarowego w zależności od serii lokomotywy |
− | dod-srjp-gkw-1972-008.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-008.jpg|Wykaz miejsc zagrożonych podczas ulewy lub przyboru wód |
− | dod-srjp-gkw-1972-009.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-009.jpg|Wykaz posterunków ruchu, na których jest zabronione lub ograniczone przetaczanie wagonów odrzutem |
− | dod-srjp-gkw-1972-010.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-010.jpg|Wykaz posterunków zapowiadawczych, na których sygnał sygnał zezwalający na jazdę na semaforze (...) oznacza pozwolenie na wyjazd pociągu |
− | dod-srjp-gkw-1972-011.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-011.jpg|Wykaz posterunków (...) na których pozwolenie na odjazd pociągu daje upoważniony pracownik / Wykaz stacji, na których drużyna konduktorska zgłasza dyżurnemu wjazd pociągu z końcowym sygnałem |
− | dod-srjp-gkw-1972-012.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-012.jpg|Wykaz stacji wyznaczonych do wydawania rozkazów szczególnych |
− | dod-srjp-gkw-1972-013.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-013.jpg|cd. |
− | dod-srjp-gkw-1972-014.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-014.jpg|Wykaz stacji, na których należy dokonywać rewizji technicznej pociągów |
− | dod-srjp-gkw-1972-015.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-015.jpg|Pary wagonów z ławami pokrętnymi - informacja o dozwolonej ich liczbie w pociągu |
− | dod-srjp-gkw-1972-016.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-016.jpg|Wykaz dopuszczalnej liczby osi w pociągach towarowych |
− | dod-srjp-gkw-1972-017.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-017.jpg|Wykaz największych dozwolonych szybkości lok. przesyłanych luzem / Wykaz surowych czasów jazdy lok. przesyłanych luzem |
− | dod-srjp-gkw-1972-018.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-018.jpg|cd. |
− | dod-srjp-gkw-1972-019.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-019.jpg|cd. |
− | dod-srjp-gkw-1972-020.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-020.jpg|Wykaz pochyleń miarodajnych do obliczania ciężaru hamującego |
− | dod-srjp-gkw-1972-021.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-021.jpg|cd |
− | dod-srjp-gkw-1972-022.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-022.jpg|Wykaz procentowych norm do obliczania wymaganego ciężaru hamującego |
− | dod-srjp-gkw-1972-023.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-023.jpg|cd. |
− | dod-srjp-gkw-1972-024.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-024.jpg|cd. |
− | dod-srjp-gkw-1972-025.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-025.jpg|Wykaz odcinków, na których zabronione jest stosowanie podwójnej trakcji / Wykaz odcinków, na których zabronione jest stosownie lokomotywy popychającej |
− | dod-srjp-gkw-1972-026.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-026.jpg|Wykaz odległości pomiędzy posterunkami |
− | dod-srjp-gkw-1972-027.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-027.jpg|cd. |
− | dod-srjp-gkw-1972-028.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-028.jpg|cd. |
− | dod-srjp-gkw-1972-029.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-029.jpg|cd. |
− | dod-srjp-gkw-1972-030.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-030.jpg|cd. |
− | dod-srjp-gkw-1972-031.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-031.jpg|cd. |
− | dod-srjp-gkw-1972-032.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-032.jpg|Wykaz numerów statystycznych odcinków |
− | dod-srjp-gkw-1972-033.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-033.jpg|cd. |
− | dod-srjp-gkw-1972-034.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-034.jpg|Dodatek cz. II - strona tytułowa |
− | dod-srjp-gkw-1972-035.jpg | + | dod-srjp-gkw-1972-035.jpg|Plan tabelaryczny |
dod-srjp-gkw-1972-036.jpg | dod-srjp-gkw-1972-036.jpg | ||
dod-srjp-gkw-1972-037.jpg | dod-srjp-gkw-1972-037.jpg |
Wersja z 22:43, 3 lip 2023
Dodatek do służbowego rozkładu jazdy Górnośląskich Kolei Wąskotorowych z roku 1975 wydany w roku 1975 przez Zarząd Kolei Dojazdowych w Bytomiu (nakładem DOKP w Katowicach). Opracowanie składa się z kilku części:
- część I - warunki techniczno - ruchowe linii
- część II - plan zestawienia, obiegu i obsługi składów pociągów pasażerskich
- część IV - plan organizacji i zestawienia pociągów - wykaz stacji zestawiających i otrzymujących grupy relacyjne
- wykaz ładowni i bocznic należących do okręgu poszczególnych stacji dyspozycyjnych
- cyfrowe oznaczenia wagonów osobowych, towarowych i spalinowych
- Wykaz szybkości i obciążeń dla lokomotyw poszczególnych serii
- wykaz ostrzeżeń stałych
Strona | Zawartość |
---|---|
Okładka | |
Okładka | |
1 | Strona tytułowa cz. I dodatku |
2 | Skorowidz zmian i uzupełnień |
3 | Schemat sieci GKW |
4 | Wykaz linii odcinka lub łącznicy objętych dodatkiem część I |
5 | Tablica 1 - Normy czasu na rozruch pociągu towarowego w zależności od serii lokomotywy |
6 | Tablica 2 - Wykaz miejsc zagrożonych podczas ulewy lub przyboru wód |
6 | Tablica 3 - Wykaz odcinków i miejsc niebezpiecznych ze względu na pożar, który może powstać od iskier lokomotyw lub niedopałków z popielnika |
7 - 8 | Tablica 4 - Wykaz posterunków ruchu, na których jest zabronione lub ograniczone przetaczanie wagonów odrzutem |
8 | Tablica 5 - Wykaz posterunków zapowiadawczych, na których sygnał zezwalający na semaforze (...) oznacza pozwolenie na wyjazd pociągu |
9 | Tablica 6 - Wykaz posterunków zapowiadawczych, na których dla poc. towarowych zamiast sygnału "Nakaz jazdy" pozwolenie na odjazd daje upoważniony pracownik |
9 - 10 | Tablica 7 - Wykaz stacji, na których drużyna konduktorska zgłasza dyżurnemu ruchu wjazd pociągu z końcowym sygnałem |
10 - 12 | Tablica 8 - Wykaz stacji wyznaczonych do wydawania rozkazów szczególnych drużynom pociągowym |
12 | Tablica 9 - Wykaz stacji, na których należy dokonywać rewizji technicznej pociągów |
13 - 14 | Tablica 10 - Pary wagonów z ławami pokrętnymi, załadowane wspólnym ładunkiem i połączone zworami lub samym ładunkiem (...) |
15 | Tablica 12 - Wykaz największych dozwolonych szybkości lokomotyw przesyłanych luzem operatywnie |
15 - 17 | Tablica 13 - Wykaz surowych czasów jazdy lokomotyw przesyłanych luzem |
18 - 20 | Tablica 14 - Wykaz pochyleń miarodajnych w ‰ do obliczania ciężaru hamującego |
20 - 22 | Tablica 15 - Wykaz procentowych norm do obliczania wymaganego ciężaru hamującego |
23 | Tablica 16 - Wykaz odcinków, na których zabronione jest stosowanie podwójnej trakcji |
23 | Tablica 17 - Wykaz odcinków, na których zabronione jest stosowanie lokomotywy popychającej |
24 - 29 | Tablica 18 - Wykaz odległości między posterunkami następczymi, osłonnymi, bocznicowymi, przystankami osobowymi, ładowniami i bocznicami |
30 - 31 | Tablica 21 - Wykaz numerów statystycznych odcinków |
32 | Strona tytułowa cz. II dodatku |
Treść komórki | Treść komórki |
Treść komórki | Treść komórki |
Treść komórki | Treść komórki |
Treść komórki | Treść komórki |
Treść komórki | Treść komórki |
Treść komórki | Treść komórki |
Treść komórki | Treść komórki |
Treść komórki | Treść komórki |
Treść komórki | Treść komórki |
Treść komórki | Treść komórki |
Treść komórki | Treść komórki |