Tabor:Lw-03126: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Odstawiona |Producent=ZNTSiS Brzesko |Typ=WLs50M3 |Numer=024 |Rok produkcji=b/d |Rok odstawienia=przed 2024 |Ostatnie oznaczenie=b/d |Ostatni...") |
|||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Właściciel=Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. | |Właściciel=Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. | ||
− | |Opis=W maju 2024 wystawiona na sprzedaż jako uszkodzona, wyłączona z eksploatacji z powodu awarii silnika spalinowego w wyniku pęknięcia głowicy zaworowej, wypracowania się głównych panewek ślizgowych zestawów kołowych wraz z układem wiązarowym oraz znacznego stopnia zużycia eksploatacyjnego. | + | |Opis=W maju 2024 wystawiona na sprzedaż jako uszkodzona, wyłączona z eksploatacji z powodu awarii silnika spalinowego w wyniku pęknięcia głowicy zaworowej, wypracowania się głównych panewek ślizgowych zestawów kołowych wraz z układem wiązarowym oraz znacznego stopnia zużycia eksploatacyjnego<ref>https://kolejowyportal.pl/pol-miedz-trans-chce-sprzedac-lokomotywe-waskotorowa/ </ref>. |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Legnica"|b/d|2024}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Legnica"|b/d|2024}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 18:45, 9 maj 2024
<<< WLs50M3
WLs50M3 024
Stan: odstawiona
Rok produkcji
b/d
Producent
ZNTSiS Brzesko
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
przed 2024
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
b/d
Aktualne miejsce stacjonowania
Huta Miedzi "Legnica"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
b/d
Właściciel
Pol-Miedź Trans Sp. z o.o.
Stacjonowanie
Huta Miedzi "Legnica" | b/d | - | 2024 |
Rozstaw
b/d | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W maju 2024 wystawiona na sprzedaż jako uszkodzona, wyłączona z eksploatacji z powodu awarii silnika spalinowego w wyniku pęknięcia głowicy zaworowej, wypracowania się głównych panewek ślizgowych zestawów kołowych wraz z układem wiązarowym oraz znacznego stopnia zużycia eksploatacyjnego[1].