Tabor:Lw-00616: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(uwagi dot nr taborowego) |
(aktualizacja) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Złom |
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=A20D-P | |Typ=A20D-P | ||
|Numer=25193 | |Numer=25193 | ||
|Rok produkcji=1986 | |Rok produkcji=1986 | ||
+ | |Rok złomowania=2024 | ||
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-217 | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-217 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=D2516HMU | |Ostatni typ silnika=D2516HMU | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=- | |Użytkownik=- | ||
|Właściciel=PKP Nieruchomości | |Właściciel=PKP Nieruchomości | ||
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | |Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | ||
|Uwagi=Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany. | |Uwagi=Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany. | ||
− | |Opis=* Ze względu na awaryjność odstawiony już w latach 90-tych XX w. razem z wagonami 214, 215 i 219. Wszystkie służyły jako magazyny części zamiennych a następnie były rozkradane z części przez złodziei. Prawdopodobny właściciel - PKP Nieruchomości. | + | |Opis=*Zezłomowany przez PKP Nieruchomości w okresie pomiędzy 28 a 30 sierpnia 2024 |
+ | * Ze względu na awaryjność odstawiony już w latach 90-tych XX w. razem z wagonami 214, 215 i 219. Wszystkie służyły jako magazyny części zamiennych a następnie były rozkradane z części przez złodziei. Prawdopodobny właściciel - PKP Nieruchomości. | ||
* Wg informacji zawartych w "Stalowych Szlakach" nr 4/1990 wagon o tym numerze fabrycznym nosił numer taborowy 219 | * Wg informacji zawartych w "Stalowych Szlakach" nr 4/1990 wagon o tym numerze fabrycznym nosił numer taborowy 219 | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|2024}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-217|1986| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-217|1986|2024}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|2024}} |
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 17:27, 4 wrz 2024
<<< A20D-P
A20D-P 25193
Stan: złom
Rok produkcji
1986
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
2024
Ostatnie oznaczenie
MBxd2-217
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
D2516HMU
Stacjonowanie
Krośniewice | 1986 | - | 2024 |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | 2024 |
Oznaczenie
MBxd2-217 | 1986 | - | 2024 |
Dodatkowe informacje
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany.
Szczegółowy opis i uwagi
- Zezłomowany przez PKP Nieruchomości w okresie pomiędzy 28 a 30 sierpnia 2024
- Ze względu na awaryjność odstawiony już w latach 90-tych XX w. razem z wagonami 214, 215 i 219. Wszystkie służyły jako magazyny części zamiennych a następnie były rozkradane z części przez złodziei. Prawdopodobny właściciel - PKP Nieruchomości.
- Wg informacji zawartych w "Stalowych Szlakach" nr 4/1990 wagon o tym numerze fabrycznym nosił numer taborowy 219
Galeria
Źródła