Biblioteka:A-00218: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr red)
m (dr red)
 
Linia 3: Linia 3:
 
|Autor=Halor Jakub
 
|Autor=Halor Jakub
 
|Omówienie=Dzieje największego w Polsce kompleksu zakładów naprawczych kolei wąskotorowej, który funkcjonował w Bytomiu-Rozbarku
 
|Omówienie=Dzieje największego w Polsce kompleksu zakładów naprawczych kolei wąskotorowej, który funkcjonował w Bytomiu-Rozbarku
|Słowa kluczowe=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, Bytom, Rozbark, koleje wąskotorowe w Polsce, Warsztaty Naprawcze Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, Warsztaty na Rozbarku
+
|Słowa kluczowe=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, Bytom, Rozbark, koleje wąskotorowe w Polsce, Warsztaty Naprawcze Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, Warsztaty na Rozbarku
 
|Czasopismo=Świat Kolei
 
|Czasopismo=Świat Kolei
 
|Rocznik=2010
 
|Rocznik=2010
 
|Numer=2010/05/178
 
|Numer=2010/05/178
|Strony=20
+
|Strony=20-28
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 21:42, 28 lis 2024

Karta katalogowa zawierająca dane artykułu opublikowanego w czasopiśmie Świat Kolei nr 2010/05/178

Tytuł

WĄSKIE TORY: Warsztaty naprawcze Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w Bytomiu-Rozbarku

Autor

Halor Jakub

Omówienie

Dzieje największego w Polsce kompleksu zakładów naprawczych kolei wąskotorowej, który funkcjonował w Bytomiu-Rozbarku

Słowa kluczowe

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, Bytom, Rozbark, koleje wąskotorowe w Polsce, Warsztaty Naprawcze Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, Warsztaty na Rozbarku

Czasopismo

Świat Kolei

Rocznik

2010

Numer

2010/05/178

Strona / strony

20-28


INFORMACJE NA POTRZEBY KONKURSU