Tabor:Lw-00153: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(uzupełnienie informacji) |
(przypis) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 21273 |grafika = |rok_produkcji = 1971 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = sprawny |rok_odstawienia = |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-297 |obecne_stacjonowanie = Karczmiska |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Przeworsk Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1972-1982 |2_stacjonowanie = Jedrzejów Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1982-1985 |3_stacjonowanie = Bogoria |3_okres_stacjonowania = 1985-1994 |4_stacjonowanie = Jedrzejów Wąsk. |4_okres_stacjonowania = 1994-1994 |5_stacjonowanie = Karczmiska |5_okres_stacjonowania = od 1994 |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |12_stacjonowanie = |12_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-297 |1_rok = od 1971 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 21273 |grafika = |rok_produkcji = 1971 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = sprawny |rok_odstawienia = |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-297 |obecne_stacjonowanie = Karczmiska |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Przeworsk Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1972-1982 |2_stacjonowanie = Jedrzejów Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1982-1985 |3_stacjonowanie = Bogoria |3_okres_stacjonowania = 1985-1994 |4_stacjonowanie = Jedrzejów Wąsk. |4_okres_stacjonowania = 1994-1994 |5_stacjonowanie = Karczmiska |5_okres_stacjonowania = od 1994 |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |12_stacjonowanie = |12_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-297 |1_rok = od 1971 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | ||
− | W okresie od kwietnia do maja 2011 lokomotywa ta (a także Lxd2-283) przeszła naprawę. Wykonawcą była firma nowosądecka firma KOL-MAG Merek Gądek, a finansowanie zapewniło Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim. | + | W okresie od kwietnia do maja 2011 lokomotywa ta (a także Lxd2-283) przeszła naprawę. Wykonawcą była firma nowosądecka firma KOL-MAG Merek Gądek, a finansowanie zapewniło Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim<ref>{{cytuj stronę | url = http://www.bip.lublin.pl/powiatopole/upload/pliki/4Najkorzystniejsza_oferta.pdf| tytuł = Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty| data dostępu = 2014-10-26| autor = Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim| opublikowany = 2011-04-04| praca = | data = | język = }}</ref>. |
Podczas naprawy zamieniono miejscami tabliczki z numerami taborowymi obu remontowanych lokomotyw. Lxd2-283 otrzymała tabliczkę z numerem 297, a Lxd2-297 z numerem 283. | Podczas naprawy zamieniono miejscami tabliczki z numerami taborowymi obu remontowanych lokomotyw. Lxd2-283 otrzymała tabliczkę z numerem 297, a Lxd2-297 z numerem 283. | ||
+ | |||
+ | {{Przypisy}} | ||
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] |
Wersja z 23:53, 26 paź 2014
L45H 21273 | |
Rok produkcji | 1971 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-297 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Karczmiska |
Obecny (ostatni) typ silnika | 71H12A Wola |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1971
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Przeworsk Wąsk. | 1972-1982 |
Jedrzejów Wąsk. | 1982-1985 |
Bogoria | 1985-1994 |
Jedrzejów Wąsk. | 1994-1994 |
Karczmiska | od 1994
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-297 | od 1971
|
' |
W okresie od kwietnia do maja 2011 lokomotywa ta (a także Lxd2-283) przeszła naprawę. Wykonawcą była firma nowosądecka firma KOL-MAG Merek Gądek, a finansowanie zapewniło Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim[1].
Podczas naprawy zamieniono miejscami tabliczki z numerami taborowymi obu remontowanych lokomotyw. Lxd2-283 otrzymała tabliczkę z numerem 297, a Lxd2-297 z numerem 283.
Przypisy
- ↑ Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim: Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2011-04-04. [dostęp 2014-10-26].