L45H 20923
Wersja z dnia 02:29, 3 cze 2017 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (nowy szablon podstrony egzemplarza)
<<< L45H
L45H 20923
Stan: złom
Rok produkcji
1970
Stan
Złom
Rok odstawienia
2001
Rok złomowania
2004
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-362
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola 71H12A
Stacjonowanie
| Bytom Karb Wąskotorowy | 1970 | - | 1972 |
| Maciejkowice | 1972 | - | 1989 |
| Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 | - | 2004 |
Rozstaw
| 785 mm | 1970 | - | 2004 |
Oznaczenie
| Lxd2-362 | 1970 | - | 2004 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.
Galeria
Źródła
| L45H 20923 | |
| Rok produkcji | 1970 |
| Stan | złom |
| Rok złomowania | 2004
|
| Obecny (ostatni) typ silnika | 71H12A Wola |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1970
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Bytom Karb Wąsk. | 1970-1972 |
| Maciejkowice | 1972-1989 |
| Bytom Karb Wąsk. | 1989-2004
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-362 | 1970-2004
|
| ' | |
14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2004 r na GKW.