WLs150 7234
<<< WLs150
WLs150 7234
Stan: złom
Rok produkcji
1966
Stan
Złom
Rok złomowania
2003
Ostatnie oznaczenie
WLs150-7234
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cukrownia Kruszwica
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola 5DSR150
Stacjonowanie
Maciejkowice | 1966 | - | 1967 |
Kętrzyn Wąskotorowy | 1967 | - | 1971 |
Gdańsk Wąskotorowy | 1971 | - | 1975 |
Mareza | 1975 | - | 1983 |
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | 1983 | - | 1985 |
Mareza | 1985 | - | 1987 |
Cukrownia Kruszwica | 1987 | - | 2003 |
Rozstaw
785 mm | 1966 | - | 1967 |
750 mm | 1967 | - | 2003 |
Oznaczenie
Lyd1-310 | 1966 | - | 1967 |
Lyd1-225 | 1967 | - | 1987 |
WLs150-7234 | 1987 | - | 2003 |
Dodatkowe informacje
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła
WLs150 7234 | |
Rok produkcji | 1966 |
Stan | złom |
Rok złomowania | 2003
|
Obecny (ostatni) typ silnika | 5DSR150 Wola |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1966 |
750 mm | 1967
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Maciejkowice | 1966-1967 |
Kętrzyn Wąsk. | 1967-1971 |
Gdańsk Wąsk. | 1971-1975 |
Mareza | 1975-1983 |
Nowy Dwór Gdański Wąsk. | 1983-1985 |
Mareza | 1985-1987 |
Cukrownia Kruszwica (nr zakł. 11) | 1987-2003
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lyd1-310 | 1966 |
Lyd1-225 | 1967 |
WLs150-7234 | 1967
|
' |