Kö I
Wersja z dnia 19:55, 5 kwi 2018 autorstwa Marek Szymański (dyskusja | edycje)
Kö I - niemiecka lokomotywa spalinowa, która była produkowana w latach 1935-1938. Odbiorcą były niemieckie koleje DRG.
| Kö I | |
| {{{opis_zdjęcia}}} | |
| Przewoźnik | DRG, Ostbahn, DR, DB, przemysł |
| Oznaczenie przewoźnika | Kö (DR), Br 333 (DB) |
| Producent | Maschinenfabrik Esslingen, Windhoff |
| Lata budowy | 1935-1938 |
| Układ osi | B |
| Rozstaw szyn | 1435 mm |
| Masa służbowa | 10 t |
| Rozstaw osi skrajnych | 2500 mm |
| Średnica kół | 850 mm |
| Długość ze zderzakami | 5476 mm |
| Szerokość | 2950 mm |
| Wysokość | 3000 mm |
| Prędkość konstrukcyjna | 20 km/h |
| Maksymalna siła pociągowa | 26 kN (2600 kG) |
| Moc znamionowa | 25 KM |
| Zapas paliwa | b/d |
| Rodzaj przekładni | hydrauliczna |
| Sterowanie wielokrotne | brak
|
| {{{uwagi}}} | |
| Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Kö I/4256 | 1934 | Eksponat | 1435 mm | Nieznany | Brak | Skansen w Pyskowicach |