EU07
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
4E, 303E (EU07) | |
Lokomotywa elektryczna EU07-417 w malowaniu przewoźnika Majkoltrans. | |
Przeznaczenie lokomotywy | uniwersalna (pasażerska i towarowa) |
Przewoźnik | PKP, PKP Cargo, Przewozy Regionalne, Koleje Mazowieckie i inni przewoźnicy prywatni |
Oznaczenie przewoźnika | EU07 |
Producent | Pafawag - 4E
HCP - 303E |
Lata budowy | 1965–1977 (4E)
1983–1992 (303E) |
Liczba członów | 1 |
Układ osi | Bo'Bo' |
Masa służbowa | 80 t (4E)
83,4 t (303E) |
Długość ze zderzakami | 15 915 mm (4E)
16 235 mm (przystosowana do zabudowy sprzęgu samoczynnego) (303E) |
Szerokość | 3038 mm |
Wysokość | 4343 mm |
Rozstaw osi skrajnych | b/d |
Nacisk osi na szyny | 20 t (196 kN) (4E)
20.85 t (204 kN) (303E) |
Średnica kół | 1250 mm |
Rozstaw szyn | 1435 mm |
System zasilania | 3 kV DC (3000 V prądu stałego) |
Liczba silników | 4 |
Typ silników | EE541A |
Moc ciągła | 2000 kW |
Moc godzinna | 2080 kW (2820 KM) |
Maksymalna siła pociągowa | 280 kN |
Stosunek przekładni | 79:18 |
Prędkość konstrukcyjna | 125 km/h |
Sterowanie wielokrotne | jest |
System hamulca | Oerlikon |
System ogrzewania | elektryczny |