L30H 23419
Wersja z dnia 23:58, 17 sie 2017 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (nowy szablon podstrony egzemplarza)
<<< L30H
L30H 23419
Stan: nieznany
Rok produkcji
1977
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
nieznane
Aktualny rozstaw
nieznany
Aktualne miejsce stacjonowania
nieznane
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
| Huta Gliwice | 1977 | - | 2004 |
| nieznane | 2004 | - | b/d |
Rozstaw
| 785 mm | 1977 | - | 2004 |
| nieznany | 2004 | - | b/d |
Oznaczenie
| H1M-Lyd2-03 | 1977 | - | 2004 |
| 8 | 1977 | - | 2004 |
| nieznane | 2004 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
- Numer zakładowy 8
- Kolor czerwony
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2004 lokomotywa została sprzedana przez syndyka masy upadłości Huty Gliwice, jak twierdził, firmie ze Żmigrodu. Od momentu sprzedaży przez syndyka brak jakichkolwiek wiarygodnych wieści o tej lokomotywie - przypuszcza się, że została sprzedana za granicę.
Galeria
Źródła
| L30H 23419 | |
| Rok produkcji | 1977 |
| Stan | sprzedany za granicę
|
| Obecne oznaczenie | H1M-Lyd2-03
|
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1977
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Huta Gliwice (nr zakł. 8) | 1977-2003 |
| b.inf. | od 2004
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| H1M-Lyd2-03 | od 1977
|
| Kolor czerwony | |
Źródła