HCP 301D
Wersja z dnia 21:40, 6 mar 2015 autorstwa Skubihenio (dyskusja | edycje)
| HCP301D (SU45) | |
| Lokomotywa 301D | |
| Przewoźnik | PKP |
| Oznaczenie przewoźnika | SU45 |
| Producent | HCP Poznań |
| Lata budowy | 1970-1976 |
| Układ osi | Co'Co' |
| Rozstaw szyn | 1435 mm |
| Masa służbowa | 102000 kG |
| Nacisk osi na szyny | 17000 kG |
| Rozstaw osi skrajnych | 14050 mm |
| Średnica kół | 1100 mm |
| Długość ze zderzakami | 18900 mm |
| Szerokość | 2900 mm |
| Wysokość | 4238 mm |
| Prędkość konstrukcyjna | 120 km/h |
| Maksymalna siła pociągowa | 320 kN |
| Typ silnika spalinowego | 2112SSF |
| Moc znamionowa | 1750 KM/1250 kW |
| Zapas paliwa | 3200-3500 l |
| Rodzaj przekładni | elektryczna |
| System hamulca | Oerlikon |
| Sterowanie wielokrotne | jest |
| System ogrzewania | elektryczne 3000 V |
| W środowisku kolejowym lokomotywa ta bywa nazywana Suką, ze względu na dwie pierwsze litery oznaczenia przez przewoźnika lub Fiatem, z powodu zastosowanego silnika na licencji Fiata. | |