Tabor:Lw-00123
Wersja z dnia 04:22, 9 mar 2016 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re)
| L45H 20850 | |
| Rok produkcji | 1969 |
| Stan | sprawny
|
| Obecne oznaczenie | L45H-358 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Fichtelbergbahn (Niemcy) |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1969 |
| 750 mm | 2003/4 (?)
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Rudy | 1970-1990 |
| Bytom Karb Wąsk. | 1990-1994 |
| Rudy | 1994-2002 |
| Weisseritztalbahn | 2004-2008[1] |
| Preßnitztalbahn | wypożyczenie 2006[2] |
| Lößnitzgrundbahn [4] | 2008-2014[3] |
| Fichtelbergbahn (Oberwiesenthal) | od 2014 [5]
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-358 | 1969-2002 |
| L45H-358 | od 2004[4]
|
| ' | |
Obecny właściciel: Sächsische Dampfeisenbahngesellschaft, operator Fichtelbergbahn.
Źródła
<references>
- ↑ http://www.bahnbilder.de/bild/Deutschland~Schmalspurbahnen~Weiseritztalbahn/97640/auch-die-rumaenen-haben-schoene-loks.html
- ↑ http://www.bahnbilder.de/bild/Deutschland~Schmalspurbahnen~Losnitzgrundbahn/485630/diesellok-l45h-358-bj1969-werk-23august.html
- ↑ http://www.boards-4you.de/wbb13/60/thread.php?threadid=9250&sid=082704e123643bbb8f7eb8d5d477a90f
- ↑ 4,0 4,1 http://rail.phototrans.eu/15,12685,176.html
- ↑ http://www.sdg-bahn.de/fahrzeuge/