L30H 23418
Wersja z dnia 23:54, 17 sie 2017 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (nowy szablon podstrony egzemplarza)
<<< L30H
L30H 23418
Stan: nieznany
Rok produkcji
1977
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
nieznane
Aktualny rozstaw
nieznany
Aktualne miejsce stacjonowania
nieznane
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Huta Gliwice | 1977 | - | 2004 |
nieznane | 2004 | - | b/d |
Rozstaw
785 mm | 1977 | - | 2004 |
nieznany | 2004 | - | b/d |
Oznaczenie
H1M-Lyd2-02 | 1977 | - | 2004 |
nieznane | 2004 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
- W Hucie Gliwice nr zakładowy 7
- Kolor czerwony
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2004 lokomotywa została sprzedana przez syndyka masy upadłości Huty Gliwice, jak twierdził, firmie ze Żmigrodu. Od momentu sprzedaży przez syndyka brak jakichkolwiek wiarygodnych wieści o tej lokomotywie - przypuszcza się, że została sprzedana za granicę.
Galeria
Źródła
L30H 23418 | |
Rok produkcji | 1977 |
Stan | sprzedany za granicę
|
Obecne oznaczenie | H1M-Lyd2-02
|
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1977
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Huta Gliwice (nr zakł. 7) | 1977-2003 |
b.inf. | od 2004
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
H1M-Lyd2-02 | od 1977
|
Kolor czerwony |
Źródła