WLs40 743
<<< WLs40
WLs40 743
Stan: sprawna
Rok produkcji
1958
Podtyp
WLs40
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
13000
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kopalnia torfu w Krakulicach
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S322E1W/1
Kolej
Kopalnia torfu w Krakulicach
Użytkownik
Hollas sp. z o.o.
Właściciel
Hollas sp. z o.o.
Stacjonowanie
Kopalnia torfu w Krakulicacach | 1958 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1958 | - | nadal |
Oznaczenie
130000 | 1958 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
- Silnik nr 28293
- Daty podane w metryce nie są pewne
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym. Lokomotywa w ramach modernizacji otrzymała silnik S322E1W pochodzący z agregatu prądotwórczego.
WLs40 743 | |
Rok produkcji | 1958 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | 13000 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Krakulice |
Obecny (ostatni) typ silnika | S322E1W/1 nr 28293 |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
600mm | 1958
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Krakulice | od 1958 (?)
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
13000 | 1958 (?)
|
' |
Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym. Lokomotywa w ramach modernizacji otrzymała silnik S322E1W pochodzący z agregatu prądotwórczego.
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę