Tw53
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
{{{Tw53}}} | |
{{{opis_zdjęcia}}} | |
Przewoźnik | PKP,Przemysł |
Oznaczenie przewoźnika | Tw53 |
Producent | Fablok Chrzanów |
Lata budowy | 1953-1954 |
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy | 20 |
Rozstaw szyn | 785 mm , 750 mm |
Długość parowozu | 8800 mm |
Szerokość | 2800 mm |
Wysokość | 3050 mm |
Układ osi | 0-5-0 |
Średnica kół napędowych | 790 mm |
Ciśnienie pary w kotle | 13 atm |
Powierzchnia rusztu | 1,6 m^2 |
Powierzchnia przegrzewacza | 22 m^2 |
Średnica cylindrów | 450 mm |
Skok tłoka | 400 mm |
Moc znamionowa | 400 KM (294,2 kW) |
Prędkość konstrukcyjna | 30 km/h |
Masa własna | 32,4 t |
Masa służbowa | 41,25 t |
Zapas węgla | {{{zapas_węgla}}} |
Zapas wody | {{{zapas_wody}}} |
Świadectwo typu | {{{swiadectwo_typu}}} |
{{{uwagi}}} |
Przepraszamy,Artykuł w opracowaniu. Wkrótce więcej informacji.
Ta strona zawiera treści z Wikipedii. Oryginalny artykuł był umieszczony pod nazwą Tw53. Lista autorów jest dostępna w historii strony. Tekst z Wikipedii jest udostępniony na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach.
Ten szablon jest własnością publiczną. Sposób użycia szablonu oraz przykłady znajdują się na stronie dyskusji.