Tabor:Lw-00102
Wersja z dnia 22:37, 9 maj 2017 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (Anulowanie wersji 17602 autora Paweł Niemczuk (dyskusja))
| L45H 20573 | |
| Rok produkcji | 1967 |
| Stan | sprawny
|
| Obecne oznaczenie | Lxd2-268 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Przeworsk Wąsk. |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 750 mm | 1967
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| ZGH Sabinów | 1968-1972 |
| Jedrzejów Wąsk. | 1972-1974 |
| Werbkowice Wąsk. | 1974-1974 |
| Karczmiska | 1974-1975 |
| Werbkowice Wąsk. | 1975-1978 |
| Karczmiska | 1978-1979 |
| Przeworsk Wąsk. | 1979-1990 |
| Karczmiska | 1990-1992 |
| Przeworsk Wąsk. | od 1992 |
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-8-1 | 1967-1972 |
| Lxd2-268 | od 1972
|
| ' | |
Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.