L45H 20713
Wersja z dnia 22:50, 29 maj 2017 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (nowy szablon podstrony egzemplarza)
<<< L45H
L45H 20713
Stan: złom
Rok produkcji
1968
Stan
Złom
Rok złomowania
1991
Ostatnie oznaczenie
HK-Lxd2-21
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Kościuszko
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Bytom Rozbark | 1968 | - | 1968 |
Huta Kościuszko | 1968 | - | 1991 |
Rozstaw
785 mm | 1968 | - | 1991 |
Oznaczenie
Lxd2-8-3 | 1968 | - | 1991 |
HK-Lxd2-21 | 1968 | - | 1991 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Według zachowanych źródeł lokomotywa posiadała podwójne oznaczenie: HK-Lxd2-21 oraz Lxd2-8-3.
Galeria
Źródła
L45H 20713 | |
Rok produkcji | 1968 |
Stan | złom |
Rok złomowania | 1991
|
Obecny (ostatni) typ silnika | MB 836 Bb Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1968
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Bytom Rozbark | 1968-1968 |
Huta Kościuszko | 1968-1991
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-8-3 | 1968-1991 |
HK-Lxd2-21 | 1968-1991
|
' |