L45H 20731
<<< L45H
L45H 20731
Stan: nieznany
Rok produkcji
1968
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
nieznane
Aktualny rozstaw
nieznany
Aktualne miejsce stacjonowania
Turcja (?)
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Caterpilar 3412
Stacjonowanie
| Karczmiska | 1969 | - | 1971 |
| Przeworsk Wąskotorowy | 1971 | - | 1986 |
| Karczmiska | 1986 | - | 1995 |
| Cukrownia Tuczno | 1995 | - | 2003 |
| Čiernohronská železnica, Słowacja | 2003 | - | 2004 |
| Chemins de Fer de la Corse, Francja | 2004 | - | b/d |
| Saint Verent, Francja | b/d | - | 2014 |
| Turcja | 2014 | - | b/d |
Rozstaw
| 750 mm | 1968 | - | 2004 |
| 1000 mm | 2004 | - | b/d |
Oznaczenie
| Lxd2-285 | 1968 | - | 2004 |
| CFG-60009 | 2004 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację[1], a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)[2] i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3]. W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja[5] Wg. informacji z paździenika 2014 lokomotywa prawdopodobnie znajduje się w Turcji.
Galeria
Źródła
- ↑ http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php
- ↑ http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257
- ↑ 3,0 3,1 Hermann Schmidtendorf. Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika. „Eisenbahn Kurier”, 1 2005. Freiburg: EK-Verlag. ISSN 0170-5288.
- ↑ Witryna zakładu dokonującego modernizacji. [dostęp 2014-10-26].
- ↑ http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/
| L45H 20731 | |
| Rok produkcji | 1968 |
| Stan | sprzedany za granicę
|
| Obecne oznaczenie | ??? |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Turcja |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Caterpilar 3412 |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 750 mm | 1968
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Karczmiska | 1968-1971 |
| Przeworsk Wąsk. | 1971-1986 |
| Karczmiska | 1986-1995 |
| Cukrownia Tuczno | 1995-2003 |
| Čiernohronská železnica, Słowacja[1] | 2003-2004 |
| Chemins de Fer de la Corse, Korsyka | 2004 - po 2011[2] |
| Turcja (?) | ???
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-285 | 1968-2004 |
| CFG 60009 | 2004 - ???
|
| ' | |
W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse) i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3].
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w zakładzie Colas w Saint-Varent, Francja[5] Obecnie (październik 2014) lokomotywa prawdopodobnie znajduje się w Turcji.
Przypisy
- ↑ http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php
- ↑ http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257
- ↑ 3,0 3,1 Hermann Schmidtendorf. Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika. „Eisenbahn Kurier”, 1 2005. Freiburg: EK-Verlag. ISSN 0170-5288.
- ↑ Witryna zakładu dokonującego modernizacji. [dostęp 2014-10-26].
- ↑ http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/