L45H 24617
Wersja z dnia 11:07, 6 lip 2017 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (nowy szablon podstrony egzemplarza)
<<< L45H
L45H 24617
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1982
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
Lxd2-471
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Brenntal
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 71H12A
Stacjonowanie
Gryfice Wąskotorowe | 1982 | - | 2012 |
Firma MaLoWa, Brenntal, Niemcy | 2012 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1982 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-471 | 1982 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa trafiła w 2012 do Brohltalbanh na wymianę za Px48-3913[1], ale do dnia dzisiejszego nie została wpisana na stan[2] i stoi na terenie warsztatów MaLoWa w Brenntal.
Galeria
Źródła
- ↑ Błąd rozszerzenia cite: Błąd w składni znacznika
<ref>
; brak tekstu w przypisie o nazwiekolejwizja
- ↑ http://vulkan-express.de/die-brohtalbahn/fahrzeuge/30-tfz-schmalspur/47-fahrzeugbestand
L45H 24617 | |
Rok produkcji | 1982 |
Stan | sprzedana za granicę (odstawiona)
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-471 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Brohltalbahn[1] |
Obecny (ostatni) typ silnika | 71H12A Wola |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
1000 mm | 1982
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Gryfice Wąsk. | 1982 - 2012 |
warsztaty MaLoWa, Niemcy[2] | Od 2012[1]
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-471 | od 1982
|
' |
Lokomotywa trafiła w 2012 do Brohltalbanh na wymianę za Px48-3913[1], ale do dnia dzisiejszego nie została wpisana na stan[3] i stoi na terenie warsztatów MaLoWa w Brenntal.
Przypisy
- ↑ 1,0 1,1 1,2 Tomasz Dassuj, Hermann Schmidtendorf: Kolejwizja. 14.05.2012. [dostęp 2014-10-14].
- ↑ http://www.bahnbilder.de/bild/Polen~Dieselloks~LXD2/817343/die-aus-polen-stammende-lxd-2-471.html
- ↑ http://vulkan-express.de/die-brohtalbahn/fahrzeuge/30-tfz-schmalspur/47-fahrzeugbestand