WLs150 7635
Wersja z dnia 02:01, 3 sie 2017 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (nowy szablon podstrony egzemplarza)
<<< WLs150
WLs150 7635
Stan: złom
Rok produkcji
1967
Stan
Złom
Rok złomowania
2002
Ostatnie oznaczenie
WLs150-7635
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cukrownia Kruszwica
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola 5DSR150
Stacjonowanie
Gdańsk Wąskotorowy | 1967 | - | 1971 |
Mareza | 1971 | - | 1975 |
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | 1975 | - | 1983 |
Mareza | 1983 | - | 1986 |
Cukrownia Kruszwica | 1986 | - | 2002 |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | 2002 |
Oznaczenie
Lyd1-213 | 1967 | - | 1986 |
WLs150-7635 | 1986 | - | 2002 |
10 | 1986 | - | 2002 |
Dodatkowe informacje
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła
WLs150 7635 | |
Rok produkcji | 1967 |
Stan | złom |
Rok złomowania | 2002
|
Obecny (ostatni) typ silnika | 5DSR150 Wola |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1967
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Gdańsk Wąsk. | 1967-1971 |
Mareza | 1971-1975 |
Nowy Dwór Gdański Wąsk. | 1975-1983 |
Mareza | 1983-1986 |
Cukrownia Kruszwica (nr zakł. 10) | 1986-2002
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lyd1-213 | 1967 |
WLs150-7635 | 1986
|
' |