WLs40 1697

Z Enkol
Wersja z dnia 15:04, 31 sty 2018 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (utworzenie metryki egzemplarza)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania


<<< WLs40

WLs40 1697

Stan: sprawna

WLs40 1697 (2).JPG

WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą Trans-Mot

Rok produkcji

1957

Podtyp

WLs50

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Użytkownik

Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy

Właściciel

Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy

Stacjonowanie

Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy 1959 - 2006
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy 2006 - nadal

Rozstaw

600 mm 1957 - nadal

Oznaczenie

brak b/d - nadal

Dodatkowe informacje

  • Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej
  • 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.

Galeria

Źródła

WLs40 1697
WLs40 1697 (2).JPG
Rok produkcji 1957[1]
Stan Pomnik (sprawna)


Obecne oznaczenie brak
Miejsce obecnego stacjonowania Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot
Obecny (ostatni) typ silnika S324HL
Szerokość toru
Szerokość Od roku
600mm 1957[1]



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy 1959-2006
Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot od 2006





Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
WLS-40-1159 od 1961





'


WLs40-1697 stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Według właściciela lokomotywa jest jednak sprawna. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.

WLs40 1697 (1).JPG

WLs40 1697 (3).JPG

WLs40 1697 (4).JPG


Źródła

  • Informacje zebrane przez Artura Labuddę





  1. 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)