Dyskusja:Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)

Z Enkol
Wersja z dnia 20:25, 6 kwi 2013 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (Dyskusja:Oznaczenia taboru PKP (MW-11) przeniesiono do Dyskusja:Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11): Błąd w tytule artykułu)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Dla większej przejżystości i klarowności jednak wyizolowałem oznaczenia wg WM-11 do osobnego opisu. Dzięki temu łatwiej będzie jednoznacznie linkować oznaczenia pojazdów, które historycznie przeżyły różne oznaczanie. Jacek Fink-Finowicki (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 02:32, 22 lut 2013 (CET)

MBxd2[edytuj]

A dlaczego napisałeś, że MBxd2 jest de facto błędnie zaliczony do swojej serii? No ok, rozumiem, teoretycznie rumuńska motorówka nie jest samodzielnym wagonem, a członem napędowym SZT. Niemniej jednak instrukcja nie przewidywała osobnych oznaczeń dla SZT czy ich poszczególnych członów, zatem zaliczenie jej do w/w serii wydaje mi się ze wszech miar prawidłowe. No chyba, że się mylę :) Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 11:42, 26 lut 2013 (CET)

Chyba chodzi o to że wagony te mają przekładnie bardziej pasującą pod "3" na końcu oznaczenia niż pod "2". Ptr 22:55, 26 lut 2013 (CET)
Dokładnie tak jak pisze Piotrek - tam jest przekładnia hydromechaniczna, czyli powinno być MBxd3. Dokładniej różnicę między poszczególnymi typami przekładni postaram się niebawem rozpisać. Jacek Fink-Finowicki (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 09:58, 27 lut 2013 (CET)