Dyskusja:Oznaczenia taboru kolejowego

Z Enkol
Wersja z dnia 22:41, 19 sie 2013 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (komentarz)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Przekierowanie[edytuj]

Enkol nie jest tylko o taborze wąskotorowowym więc moim zdaniem przekierowanie jest niepotrzebne/wprowadzające w błąd... Kaczor 12:20, 19 sie 2013 (CEST)


Zasadniczo masz rację. Uważam, że art "oznaczenia taboru kolejowego" winien w zarysie omawiać obecne i historyczne oznaczenia taboru wąsko- i normalnotorowego, zaś w odpowiednich sekcjach powinny znaleźć się szablony "Main", czyli linki do osobnych artykułów o oznaczeniu taboru wąskotorowego, przemysłowego, PKP dawniej, PKP dziś, w świetle przepisów UE itd. Zaś ten redir jest po prostu pozostałością po pierwszym artykule, który w założeniu miał być ogólny, a zrobił się wąskotorowy. I redir pozostał po jego przeniesieniu pod nową nazwę.


Podsumowując. Pytanie do pozostałych userów: wywalamy tego redira? Pozdrawiam Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 15:04, 19 sie 2013 (CEST)

Jestem za usunięciem Jacek Fink-Finowicki (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 20:36, 19 sie 2013 (CEST)

Podsumowując - Kaczor, Jacek i ja - za usunięciem. Redir to sprawa techniczna, a nie merytoryczna, uważam, że nie wymaga dalszej dyskusji i go usuwam. Arta stworzy się na nowo w razie potrzeby. Stronę dyskusji przenoszę do dyskusji taboru wąskotorowego. Redira dyskusji usunę za parę dni. Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 00:40, 20 sie 2013 (CEST)