Dyskusja użytkownika:Kaczor

Z Enkol
Wersja z dnia 19:43, 14 paź 2013 autorstwa Sarna (dyskusja | edycje) (→‎Rudy: nowa sekcja)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Witamy w serwisie i zapraszamy do pisania artykułow oraz brania udziału w pracach nad jego kształtem. W razie pytań pisz śmiało na stronach portalu społeczności lub kontaktuj się którymkolwiek z administratorów, np. ze mną. Pozdrawiam Paweł Niemczuk 00:19, 17 cze 2011 (CEST)

Wandalizm[edytuj]

Cześć! Dzięki za czujność i usunięcie. Chwila nieuwagi (zapomniałem się w pracy wylogować z komputera w pokoju socjalnym) i pasztet gotowy. Mam nauczkę na przyszłość. Pozdrawiam! Paweł Niemczuk 09:42, 12 lip 2011 (CEST)


Mapki[edytuj]

Używam poczciwego Corel Draw. Założenie jest takie, że będą w formacie SVG czyli jako grafika wektorowa. Zastanawiam się, na ile schematycznie je robić. 2xM 15:35, 4 sie 2011 (CEST)

Prawo kolejowe a przepisy kolejowe - kategorie[edytuj]

Cześć! Masz słuszną słuszność, hehe, że utworzyłeś kategorię "Przepisy kolejowe". Myślę jednak, że może nieco za szybko usunąłeś sygnały z "Prawa kolejowego" - toż one są opisane w rozporządzeniu, zaś zarządcy infrastruktury niejako powtarzają je w swoich przepisach wewnętrznych. Może powinny być naraz w obu kategoriach? Nie wykluczają się one wzajemnie. Pozdrawiam Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 06:55, 18 sty 2013 (CET)

Aaa, widzisz pan, to ja się nie dość dokładnie przyjrzałem Twoim edycjom i czepiam się bezpodstawnie :) Teraz, jak dotarło do mnie, do czego zmierzasz, nie mam uwag. Wg. mnie jest ok. No i, oczywiście, artykuł powinien należeć do niezbędnego minimum kategorii, jednak w wielu przypadkach liczne kategorie będą nieuniknione. Pozdrawiam i przepraszam za niesłuszne czepialstwo :) Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 08:11, 18 sty 2013 (CET)

Witaj, Administratorze :)[edytuj]

W dniu dzisiejszym biurokraci serwisu Enkol podjęli jednomyślnie decyzję o nadaniu Ci uprawnień administratora. Uznaliśmy, że posiadasz wystarczającą wiedzę i doświadczenie (a także zasługi) żeby posiadać pełnię możliwości edycji serwisu. Jednocześnie proszę o niezwykle ostrożne korzystanie z niektórych narzędzi administracyjnych ze względu na to, że efekty użycia niektórych z nich (np. usuwanie i integracja użytkowników) są nieodwracalne. W razie pytań, czy wątpliwości pisz do mnie, czy do Jacka śmiało. Czy to na Enkolu na stronach naszych dyskusji, czy malowo. Mój adres: p (kropka) niemczuk (małpa) sgkw (kropka) eu. Pozdrawiam! Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 22:05, 6 lut 2013 (CET)

Wagon .. ale jaki?[edytuj]

Witaj!

Widzę, że ostatnio bardzo prężnie zaciągasz artykuły z poczciwej Wiki, co jest jak najbardziej słuszne dla rozwoju Enkolu. Mam jednak pewną drobną uwagę... może po prostu czepiam się słownictwa... wg. mnie wagon silnikowy jest prawidłową nazwą dla wagonu z własnym napędem... i zależnie od rodzaju napędu, będzie to wagon silnikowy elektryczny, wagon silnikowy spalinowy, wagon silnikowy parowy... natomiast artykuł na Wiki jest po prostu błędnie opisany, mimo iż już w latach 30. na łamach ówczesnej prasy kolejowej debaty nad poprawnym mianownictwem zostały rozstrzygnięte.

Obecnie mojej aktywności nie widać bezpośrednio na serwisie, gdyż szykuję sporą bazę związaną właśnie z mianownictwem... a poprawności językowych doszukuje się zarówno w:

- 2 wydaniach papierowych słowników kolejowych (1965 r. oraz 1978 r.) wydanych przez WKiŁ pod patronactwem UIC
- Leksykonie terminów kolejowych (KOW)
- Aktualnym słowniku UIC (RailLexic)

+ oczywiście ogólna wiedza książkowa.

Mam nadzieję, że w tym miesiącu pierwsze efekty mojej pracy będą widoczne w naszym serwisie, więc i łatwiej będzie wówczas rozwiązywać różne zagadki słowne. Czyli uniknąć powielania błędów z Wikipedii Jacek Fink-Finowicki (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 11:53, 7 lut 2013 (CET)

Prośba o ponowne przesłanie pliku[edytuj]

Część! W wyniku awarii Enkolu licho wzięło następujący plik:

  • Lyd1-222.jpg

Prześlij go proszę ponownie. Pozdrawiam Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 08:05, 9 lut 2013 (CET)

Strony poświęcone poszczególnym egzemplarzom taboru[edytuj]

Cześć! Przeniosłem utworzoną przez Ciebie stronę o WLs75-71 w nieco inne miejsce. Zasadniczo przyjęliśmy, że artykuły o konkretnych sztukach taboru nie są oddzielnymi stronami, a podstronami strony o danym typie taboru. Tzn. mamy artykuł główny "WLs75", zaś o "WLs75-71" będzie w artykule będącym podstroną strony o WLs75. Czyli zamiast "WLs75-71" powinno być "WLs75/71". Oczywiście właściwy wygląd linkom nadajemy za pomocą wikiskładni. Link wewnętrzny do podstrony danej sztuki taboru w tabelce będzie zatem wyglądał tak:

[[WLs75/71|WLs75-71]]


Pozdrawiam i wyrażam na prawdę duże uznanie dla Twojego dotychczasowego wkładu pracy. Przez ładnych parę miesięcy Enkol zapadł w sen. A także dzięki Tobie ponownie nabrał wigoru. Dzięki! Tak trzymać! Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 22:51, 11 lut 2013 (CET)

Grafika na medal[edytuj]

Cześć! Zachęcam do wzięcia udziału w głosowaniu na grafikę na medal :) Paweł Niemczuk (dyskusja|wkład|rejestr|blokady|zablokuj|uprawnienia|) 06:38, 17 lut 2013 (CET)

Rudy[edytuj]

Cześć, hasło które przekopiowałeś z wiki powoli powstaje w moim brudnopisie więc jeśli chciałeś je tylko przekopiować to ok, ale jego poważna edycja mija się z celem bo będzie dublowanie tego samego :) Pozdrawiam Sarna 21:43, 14 paź 2013 (CEST)